This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daizz

Hej

Hvis du er villig til at bo på campingpladser, er det slet ikke noget problem, hvis du ikke har bestilt i forvejen.

MVH
    Anders

Anonym Anonym

Campingpladser… men det vil jo betyde at vi skal slæbe rundt på et telt… det havde jeg ikke lige forestillet mig. Og har heller ikke et telt..

Eller kan man leje et?

/Line

Anonym Line301

Hey, er der nogen der har rejst rundt i italien, som har en ide om hvor svært det er at finde et hostel eller anden overnatningsmulighed hvis man ikke har bestilt i forvejen..

Det drejer sig om slut juli samt først i august.. dvs midt i den værste turisme 😉 .. nå ja, og så i øvrigt i SydItalien

Anonym Anonym

Min erfaring siger mig, at det ikke er lige til. Jeg var heldig at få en seng i Torino, selvom jeg kom i slutningen af september. Så jeg kan kun forestille mig, det er værre, når du rejser i højsæsonen!
    Under alle omstændigheder ville jeg købe et internationalt vandrerhjemskort, for der er mange, der er medlemmer af den organisation i Italien. Du kan købe det på fx turistbureauet her i Dk. Det sparer du en del ved! 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account