This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CeciliaN

Hej alle i (forhåbentlig) dejlige mennesker.
    Jeg er en tøs, der lidt leder efter en rejsebuddy, der vil med mig aus Japan. Umiddelbart havde jeg tænkt at tage rygsækken på og rejse lidt rundt i landet – ved første øjekast omkring 1 måneds tid. Men det har jeg ikke rigtig råd til, så det bliver nok en kortere tur i første omgang – måske omkring 14 dage el. lignende.
    Jeg har længe brændt inderligt for at besøge landet, men umiddelbart er jeg den eneste i min omgangskreds, der har det på den måde. Jeg er ikke sikker på dato og tidspunkt endnu – det kan workes out. Jeg er veganer, og har brug for at min buddy ville kunne tage hensyn til dette 🙂
    Skriv endelig hvis du har spørgsmål eller er interesseret 🙂
    Kærlige rejsehilsner
    Cecilia

Anonym Thea

Hej Cecilia!
    Jeg er helt tilfældigt faldet over dit indlæg og skriver nu med stor interesse til dig som potentiel rejsebuddy – selvom jeg kan se det er nogle måneder siden du har postet dette indlæg. Jeg har også altid drømt om at rejse til Japan – men er ligesom dig, i den situation at min omgangskreds slet ikke fatter min store interesse for landet, eller også rækker pengene ikke.

Hvis jeg skal fortælle lidt om mig selv så er jeg en meget positiv, åben og glad 24 årig kvinde som elsker at prøve nye ting og udfordringer! jeg studerer lige nu på 6. semester på teatervidenskab på KUA og bliver bachelor her til maj/juni. Jeg er meget eventyrlysten og foretrækker at komme ud af Europas trygge rammer. Jeg har før rejst til Kina, Myanmar, Egypten og Israel/Palæstina.

Skriv endelig til min mail, thea.astridp@gmail.com – hvis det er 🙂 håber at høre fra dig.

Thea Astrid.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account