This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lss

Jeg har uden held forsøgt at finde frem til japanske NGO’er – gerne børnehjem eller lignende, der modtager frivillige. Alternativt er jeg også meget int. i Korea og Kina. Jeg leder specifikt efter direkte kontakter til NGO’er, da jeg ikke vil betale en masse penge til de større organisationer, der arrangerer ture, men selv planlægge mit ophold.
    Skulle der være nogle, der kender til sådanne organisationer vil jeg meget gerne høre nærmere!
    Med venlig hilsen

Anonym pia

Hejsa
    Jeg går selv og overvejer at arbejde frivilligt i østen men som dig nægter jeg at betale i dyre domme til organisatoriske omkostninger. Så giv endelig lyd fra dig hvis du finder ud af noget.

Anonym lss

Hej Pia,
    Jeg har efterhånden fundet frem til en del muligheder – fortrinsvis i Kina, men også andre steder i Østen – hvor man kun betaler til livets opretholdelse. Så tilbage er kun problemet at vælge!
    Hvis du skulle være interesseret i at høre nærmere kan du sende mig en mail, så kan jeg videresende dig kontaktinfo mm. Mail: lbechs@ruc.dk

Anonym mia

I Korea er jeg ret sikker på at Holt Children’s Services modtager frivillige. Jeg aner ikke noget om omkostninger, men det vil de sikkert gerne svare på.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account