This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym pingvin1989

hej mennesker jeg skal en tur til Japan og rejse rundt i en månede. og ville meget gerne havde noget gode råde og ide. så hvis du har været der og ved at______ skal jeg bare se, så skriv. eller hvis du vil bo mega billige så bo ved ______, så skriv. eller hvis du har et godt råd, så skriv.

jeg søg også info om hvor man finde de så kaldt Japanske sovekabiner. så skulle være vild billig, men de er jo også mest beregn til folk der skal havde en hurtig overnatning inden arbejdet. men hvis nogen ved hvad de hedde rigtig og hvor man finde dem og eventult hvad de korste, ja så skriv….

håber der er nogen der kan hjælpe mig.
    på forhånd tak

Anonym Nasa1415

Hej Pingvin1989

De japanske sovekabiner hedder kapuseru hoteru (japansk) capsule hotel (engelsk). Det er generelt meget svært at finde billig overnatning i Japan.

Japan er simpelthen fantastisk at rejse i og der er rige muligheder for gode oplevelser. det er dog lettere at give nogle råd hvis du skrev lidt om hvilke ting du interesserer dig for at opleve. Er det kultur, seværdigheder, mad eller hvad?

Har du en nogenlunde plan for hvilke områder i Japan du vil besøge? også hvornår på året skal du afsted?

Mvh Nicolas

Anonym pingvin1989

har ikke nogle bestemt område jeg vil besøg. sag er den at jeg er i Japan. og skal være her til den 11/11. men skal arbejde de først på måneder, så det er først fra den 11/10 jeg skal rejse rundt. jeg er meget interesserer i Kultur samt nogle seværdigheder.

ved godt det er dyrt i Japan..
    men hvis du kende til nogle billige løsninger, så vil jeg meget gerne høre dem

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account