Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500901
     M0rtimer

      Hejsa

      Jeg har fremtidsplaner om en asien rejse og er så småt igang med de spæde forberedelser. Jeg vil meget gerne se Japan og så videre ned til den klassiske 3’er for backpackere.
      Er der nogen der kan give mig nogle pointers? Hvilket land er smartest at rejse til først? Her tænker jeg på om det er billigere eksempelvis at rejse fra Vietnam til Japan… eller om man skal tage Japan først og så videre ned mod syd? mm.

      Hvordan er priserne i Japan? Har hørt at det er dyrt… Hvor dyrt?

      Jeg leger også med tanken om at fortsætte fra Asien mod Australien New Zealand. Er det muligt med forholdsvis billige flypriser?

      Er der nogen der har haft en lignende tur? Hvad kom den til at koste jer?

      På Forhånd tak
      Morten Raun

      #3500916
       Jens

        Da jeg var i Japan brugte jeg omkring kr. 500,- om dagen og jeg syntes ikke rigtigt, at jeg kunne gøre det billigere.

        Japan er det dyreste land jeg har været i. Inkluderet landene i Vesteuropa.

        Jeg købte et togpas til at rejse rundt i landet. Det er vildt dyrt at rejse rundt uden – tjek det inden du tager dertil.

        Jeg tror ikke der er de store prisforskellige om du rejser den ene eller den anden vej. Jeg tror en billet fra eks. Singapore til Australien koster 2-3.000 kr. Din billet hjem fra Australien til DK bliver nok også 2-4.000 dyrere. Gem hellere disse lande til en anden tur.

        Japan er et fedt land – men MEGET dyrt. Jeg er heldigvis blevet lidt ældre og fået flere penge på lommen. I mine “budget travel” dage ville jeg aldrig have været taget til Japan 🙂

        #3501090
         Kenneth

          Hej med dig

          For nogle år siden fandt jeg en billet til Sydney med 2 stop-op, en ud og en hjem. Jeg tror det var Scandinavien/ Australien venskabsforening i Holstedbro.
          Der var et ocean af stop-op muligheder, også Tokyo. og så kan du jo vælge Thailand som nr. 2 stop-op. Jeg gav 8000 kr. for 6 mdr rundrejse. Jeg valgte godtnok Philippinerne. Men det var i 1998… så regn med 1000 kr. mere….
          Held og lykke
          twt

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account