Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543008
     Anonym

      Jeg skal snart til Asien og har været meget i tvivl om jeg skal vaccineres mod Japansk Hjernebetændelse. Jeg har nu endelig besluttet, at det nok er en god idé, men men men, så ser jeg, at jeg er lidt sent ude.

      Er der nogen som ved, om man sagtens kan få den første dosis i Danmark og så få næste dosis på et hospital så snart man ankommer?

      De oplysninger jeg finder rundt omkring er meget modstridende, så jeg tænkte der måske var nogen med erfaring?

      #3543010
       LisbethFriis

        Jeg synes faktisk du skal rette henvendelse til en af de mange rejsevaccinationsklinikker, der findes.

        De kan give dig et fagligt forsvarlige svar.

        #3543011
         Deerin

          gå ind på http://www.sikkerrejse.dk – kontakt nogle af de læger de ved det. Det kommer også an på hvor og hvor lang tid du skal være i asien. Men er enig i at det er en god idé. Ved dog ikke om man kan arrangere at du får anden dosis i Asien.

          #3543329
           Anonym

            Hej.
            Jeg fik min først vaccine i DK, og skulle have nummer to på afrejsedagen til Asien. Men jeg var syg! Fik så at vide at man kunne få den i Singapore, men det var ikke muligt, da de ikke havde lige præcis den slags vaccine, som jeg fik i DK..
            Men som de andre siger – snak med nogle rejse-vaccine-folk!!
            God tur!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account