This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Skildpadden

Hej
    Jeg er en smule forvirret og fortabt, for mulighederne er mange, når man vil have et sabbatår i udlandet. Primært har jeg haft tanker om et au-pair ophold eller et ophold på en gård, helst i Autralien eller New Zealand, men jeg vil meget gerne høre, om andre har nogle bedre ideer? Mulighederne er også en naturpark i Afrika eller lignende. Jeg vil meget gerne ud at opleve forskellige kulturer og ikke bare være “turist” i et land, men på den anden side må det heller ikke koste for mange penge. Hvis det bliver et længere ophold, vil jeg gerne rejse med et bureau, så jeg ikke står alene, hvis noget skulle gå galt. Er der nogle, som vil dele deres erfaringer?

Anonym Patrycia

hvis du skal være au pair så prøv aupairworld.net
    Det er gratis at oprette og der er mange seriøse familier over hele verden. Har fx lige fået tilbudt af en dansk familie i Chicago, men kan desværre ikke tage afsted alligevel så må afslå en masse fede familier.

Anonym ChellBabs

Jeg har ikke selv prøvet det, men kender en del der har været i bl.a. Australien og prøvet div. arbejde ;O) Det skulle være super fedt og ret nemt at finde job der, lønnen er ikke høj, men hvis du er heldig kommer det ikke til at koste dig en krone, for så betaler fx. familien du er au pair ved, din flybillet plus kost og logi ;O) og så får du en lille løn ved siden af, men ikke noget at råbe hurra for ;O) du kan søge på det på nettet eller høre fx. Jysk Rejsebureau, de kan også være behjælpelige med visum, hvis du skal til et land og arbejde ;O)
    Held og lykke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account