This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Julbul

Jeg er en eventyrlysten én, der gerne vil møde verden på dens hjemmebane. Jeg er nysgerrig, så oplevelser skal ikke ses fra sidelinjen, de skal opleves aktivt!

Jeg vil gerne møde kultur igennem de mennesker der lever i den.
    Elsker action – elsker vildsom natur – elsker vand og fremmede er venner jeg endnu ikke har mødt!

Hvis du rejser med mig, skal du være forberedt på en spontan vildbasse, som er evigglad – for kommer der konfligter tager jeg dem, inden de bliver til problemer og mener man skal “forgive and forget”.

Jeg forventer du opindner til fri leg, ikke bære nag efter eventuelle diskussioner og er en sparringspartner til alle de oplevelser vi skal finde på og udleve.

Jeg vil gerne til Østen, Afrika, Sydamerika eller måske noget helt andet – jeg skal jo starte et sted, og vil gerne se det hele….

Glæder mig til at møde dig!

Skriv hvis du lyster til skadegaard@hotmail.com

Anonym Volunteer Aid

Hej med dig.
    Har du lyst til at arbejde som frivillig i Thailand i 3-6 måneder? Vi formidler sådan et ophold billigt og vi har en frivillig som mangler en rejsemakker:-)
    Se mere på http://www.vaid.dk eller skriv til os på info@vaid.dk
    Håber at dette har fanget din interesse.
    Mvh Katrine

Anonym Dennis

Hej.. Du lyder sku da som en ganske spænnede rejse makker, så jeg er da frisk på en tur engang , )
    Især Sydamerika og new zaealand tiltrækker mig!
    Denne sommer tager jeg på sejltur her i landet og sverige og der er du da velkommen til at tage med hvis det kunne have interresse
    Du kan fange mig på msn dennish@e-mail.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account