This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mathiassw

Hej.. Jeg går med tanken og vil meget gerne afsted sydpå og arbejde.. Jeg har to ønsker, enten et varmt sted i lang tid endnu eller resten af året (alt er relativt, men ikke dansker tilstande) Eller også vil jeg gerne til schweiz, da der vist skulle være penge at tjene og mulighed for lidt ski.. Men ellers kunne jeg forstille mig job i turistbranchen, sydfrankrig, spanien eller lign.

Vi er to der snakker om at tage afsted, men vi har ikke råd til at rejse rundt og søge jobs, så hvis nogen havde erfaringer eller kontakter på hoteller eller noget kunne det måske hjælpe lidt.

Vi snakker henholdsvis engelsk, dansk og lidt fransk og Engelsk, dansk, og lidt spansk..

Håber der er nogen der kan hjælpe med et eller andet, eller andre gode idéer, men husk at vi ikke har så mange penge og ikke har råd til at rejse efter job og vil gerne snart afsted..

håber at høre fra jer..

Anonym Karina

http://www.eures.dk er der jobopslag fra hele europa og en masse inspiration til unge der søger arbejde i udlandet.

Anonym Anonym

Yea, men der er ikke særlig mange jobs ud over dem i norge.. Er der ikk andre der har noget erfaring selv, der kan guide en videre, et bestemt hotel eller lign.?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account