This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym inamorten

Hej backpackers
    Min kæreste og jeg skal til sommer næste år på jordomrejse.
    Turen går til
    Bangkok-malaysia
    Australien-fiji
    LA-Sydamerika
    SydAfrika- kenya
    Fly billetten har vi fundet hos Kilroy.
    I australien kan man jo køre rundt selv (det har vi prøvet før), men hvad med afrika og sydamerika. Er det sikkert at færdes alene? Kan man tage i junglen osv. på egen hånd eller skal det foregå via arrangerede ture? Hvad siger jeres erfaringer og har i nogle gode råd?
    Vores buget er 250.000-300.000.
    Hilsen inamorten

Fighter_88

der skal godt nok spares nogle penge sammen, men lyder da sjovt

Fighter_88

Dooh min fejl, havde ik set det var til 2 personer sorry, 🙂

Anonym peter rasmusen

Arj man ? total mærkeligt ?!

har ikke’ læst noget af det !?

xS

Anonym Trine

Jeg har rejst i Sydamerika og vil helt klart anbefale arrangerede ture til junglen, da det ikke er sikkert at færdes alene. Mange af landene er u-lande og korruption er en del af hverdagen. En omvandrende versterlænding er ikke bare et let offer, men også en god forretning – de kan enten bare ville snyde dig eller desideret røve dig (der findes selvfølgelig også mange fantastiske mennesker derovre!!!!). Men det at færdes i bestemte områder skal frarådes. det er som sagt ikke alle der er sådan og mange steder er utrolig sikre til at trekke i osv., men alt det finder I ud af når I først er der over. Det er lige med at stikke en finger i jorden. Der er busser til alle hjørner af kontinentet og priserne er altid variable og kommer an på hvor meget de kan lokke en til at betale, til gengæld går der altid en bus “om 5 minutter”. Sydamerika er fantastisk hvis man tager de nødvendige forholdsregler. Specielt Colombia og Argentina kan anbefales…og Galapagos!

I kan se lidt billeder fra vores tur på http://www.mohnton.dk

Anonym inamorten

Tusinde tak for de gode råd, Trine

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account