Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3507567
     Anonym

      Ohøj alle I rejselystne! Til april drager jeg på jordomrejse med min søster, men jeg ville gerne lige høre om det budget vi har lagt er totalt urealistisk! Vores rejse lyder som følger: Nepal, Thailand, Vietnam, Singapore, Bali, Australien, NZ, Fiji, LA, Peru, NY. Umiddelbart kommer vi til at spendere ca. 45.000 på flybilletter og diverse ture – (machu picchu, everest base camp, oz experience, kiwi experience og angkor wat.) Så har vi 35.000 (pr. person altså) tilbage til logi og mad – lyder det rimeligt? Umiddelbart synes jeg nemlig det er lige lovligt lidt, men har ingen anelse?
      Håber i kan hjælpe 🙂

      #3507574
       Anonym

        Det lyder ikke af så meget, men det kommer helt an på hvor længe i skal være væk. Nepal,Thailand Vietnam og Peru kan i nok klare jer for et par hundrede om dagen Singapore og Bali lidt mere. Australien, NZ, Fiji, LA, ca 400 kr pr. dag. Har i regnet transport med (bus, tog osv.) ?

        #3507575
         Lottewk

          Hov ups, ja glemte vist lige at skrive hvor længe vi skal være væk! Vi regner med at være væk i 5 måneder, så det er jo ikke fordi det er så forfærdeligt længe. Det ser ud således: Nepal = 1 md, Thailand/Vietnam = 3 uger, Peru = 3 uger, Fiji = 1 uge, Bali = 1 uge, Australien = 1,5 md, NZ = 3 uger, LA og NY ca. 3-4 dage hvert sted.
          Umiddelbart regner vi ikke med at bruge særligt mange penge på transport, da det jo er inklusiv i de ture vi tager. Vi satser selvfølgelig på at bo så billigt som overhovedet muligt.

          #3507588
           Anonym

            Hejsa, det er stadig ikke så mange penge, men i spare lidt ved at i er to, fx mht logi. Men det kan da lade sig gøre bare i spare lidt ved fx selv at lave mad eller spise de lokale steder. I spare også mange penge ved ikke at bestille turene hjemmefra.
            Rigtig god tur.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account