This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

Når du skal have visum til Cuba, så skal du have to overnatninger på et statsautoriseret hotel. Jeg boede på Hotel Lincoln i Havana, meget fint….Det er selvfølgelig federe at bo på et casa particulares, men for 2 nætter, så synes jeg at det er fint 🙂 Har dog hørt, at man bare skal skrive hotel lincoln på sin indrejseblanket og så bare booke et casa, men det ville jeg nok ikke turde, da de kan være lidt strikse…
    Kender ikke til cubajet, men travellink er en reel hjemmeside 🙂

Jeg havde altså ingen problemer ift visum i aisen og skulle aldrig vise en billet ud af landet, men hvis du har en ud af asien, så kan de jo se at du smutter på et tidspunkt, men tror ikke at du skal vise den 🙂

Air Asia er fin og uden problemer, det er så billigt, at flere asiatere også har råd til at flyve, så tror ikke at du skal frygte en konkurs 🙂 Har aldrig prøvet Tigerairways….

Anonym DanielJohansen

Hvis du bliver bedt om at dokumentere udrejse i immigrationen skal du kunne fremvise billet ud af det pågældende land, at du har udrejse af Thailand når du er i Cambodia er ikke nok.

Når det er sagt sker ifølge brugerne herinde meget, meget sjældent at du bliver tjekket. Skulle det ske kan du naturligvis bare købe en billig billet til det nærmeste land og du har dermed gyldig dokumentation. Jeg har, ligesom Tine, ikke oplevet problemer med det i de lande du nævner. Skal du til Filippinerne, vil du blive bedt om at fremvise dokumentation til udrejse inden du må foretage check-in i lufthavnen.

AirAsia er utvivlsomt et uovertruffent budgetselskab, hvilket er manifisteret ved at selskabet tre år i trek er kåret til worlds best low cost airline af Skytrax.

Rigtig god tur!

Anonym Jordomrejsen

Hej alle. Vi har nu fået bestilt størstedelen af vores billetter og er i gang med at søge visum og bare generelt finde ud af hvordan og hvorledes. Jeg er gået lidt i stå omkring Cuba. Kilroy har tilbudt at ordne vores visum hertil for 950 kr, hvilket så også er med 2 overnatninger på Cuba for det skal man åbentnbart have inden man kan få visum. Så er det jeg tænker om ikke man selv kan gøre det billigere? HAr regnet ud af visum koster 180 kr og man kan få overnatninger for 30 $CUC pr. nat, men jeg kan ike finde nogle steder hvor jeg kan booke noget. Jeg vil gerne bo på et af de der casa particulares.
    Har set efter flybilletter til og fra Cuba fra Cancún i Mexico på siden Cubajet.com – er der nogle der kender til denne side om det er sikkert at bestille her? HAr også set på travellink – er denne sikker?

Jeg er også i gang med at se på visum til Asien. De fleste af landene skal man have et billet ud af landet også. Havd gør man når vi rejser over land i fx Thailand, Laos, Cambodia og Vietnam?
    Til sidst vil jeg gerne vide om man kan regne med flyselskabet Tigerairways og Airasia?

Tak for hjælpen 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hola Amigas,
    Personlig synes jeg i skal vente til i kommer til mexico,der kan i köbe flybilletter til cuba,Rejs step by step og tag det som det kommer,i kan ende med at brande inde med flybilletter og bookinger,da man hele tiden möder nye mennesker og nye muligheder på sin rejse,fly selskaber som air asia tiger,er super gode,når i starter jers rejse i asien kommer det hele af sig selv,da i möder rigtig mange back packer der rejser samme vej som jer,det er en stor familie,hasta luego Amigas,stop nu med at book flere flybilletter,,smil,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account