This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RTN

Vi er to gutter der overvejer en mindre joromrejse. De lande vi har overvejet er:

Laos
    Cambodja
    Thailand
    Hongkong
    Fransk Polynesien/Filipinerne
    Argentina
    Tanzania

Det er vores første gang på en sådan størrelse tur, vi vil derfor gerne have nogle gode råd omkring netop disse lande og evt. meninger om andre lande i synes er uundværlige på en sådan tur.

Vil også gerne vide om der findes andre rejsebureauer der har lignede tilbud som dette fra Killroy hvor man får en mindre jordomrejse for næsten ingen penge:

http://www.kilroytravels.dk/servlet/Satellite?pagename=get&cid=1067464705852&SC=DK&pList=hotofferid%253D1069411746389

Anonym RTN

Vi glemte lige at skrive hvor lang tid vi vil bruge nemlig ca. 2 måneder. Endvidere ønsker vi infromation omkring hvor meget det umiddelbart vil koste i alt.

Mvh. RTN & AAFH

Anonym Perry

Nu er jeg ikke selv en erfaren backpacker, så jeg kan ikke rigtig komme med nogle gode råd på baggrund af egne erfaringer! Men, hvis i kigger lidt rundt på denne side og andre lignende backpackingsider vil i finde ud af at mange backpackere anbefaler at man giver sig tid til at opleve de lande man kommer til! Hvis i “kun” har to måneder skulle i måske koncentrere jer om et par lande eller 3, f.eks. Thailand, Cambodia og Laos som ligger fhv. tæt på hinanden. Jeg synes det ville være synd at bruge så mange penge på at rejse til lande i 3 forskellige dele af verdenen og så ikke have tid nok til at lade indtrykkene “sive ind”.

Personligt planlægger jeg en tur næste år hvor jeg vil være væk i 6 måneder med Nepal, Cambodia, Vietnam, Laos og Thailand på min liste!! Jeg kunne selv godt tænke mig at komme til Afrika og Sydamerika også, men har valgt at prioritere disse destinationer til senere hvis backpackinglivet fascinerer mig!!

God fornøjelse med planlægningen og ikke mindst selve turen!

Venlig Hilsen
    Perry

Anonym Anonym

Jeg har selv rejst fra Hong Kong, gennem Kina til Vietnam, til Cambodia og Thailand. Det tog to en halv måned og jeg kunne have brugt meget længere tid!

Alle landene har hver deres charme og muligheder så det er bare om at vælge efter hvad man har lyst til, men det med at begrænse sig til en verdensdel/et par lande vil nok være meget klogt. Så kan man jo altid lige tage et naboland mere hvis man har 14 dage i overskud.

AM

Anonym MaleneT

Prøv MyPlanet. De er tit billige og er rigtig venlige og hjælpsomme (har selv rejst med dem)! 2 mdr. er ikke lang tid… jeg synes også I skal skære ned og focusere på kun et par lande! Har ikke selv været i Laos, men alle dem jeg har snakket med siger man skal hvertfald have 1 mdr. der! Jeg brugte 2 mdr. i Thailand og Camdodia og kunne godt have brugt meget længere tid! Så jeg synes at I skal tænke over tingene en ekstra gang!

Anonym jeanette

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en billig rejse for 3 fra Nepal til Cambodja

Anonym jeanette

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en billig rejse for 3 fra Nepal til Cambodja

Anonym TIL RTN

Jeg har vundet en jordomrejse for 1 pers til 45.000.
    Jeg kan ikke tage af sted grundet arbejde.
    Den koster 25.000
    Ring for mere info 22141669-
    Jean Gorell

Anonym Sororca

Bare et godt råd.

Pas på med Phillipinerne. Det er bestemt ikke et sikkert land at rejse i.
    Bortførelser, pirater og vold.

Vær meget opmærksomme på jeres omgivelser som minimum.

v.h. Søren

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account