Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3506974
     Jesper Jensen

      Det er nogle dyre byer du har valgt … og mange byer.

      Jeg vil foreslå at du i stedet vælger lidt færre byer og giver dig bedre tid til de enkelte steder. Så bliver det også billigere pr. dag.

      Bangkok – kr. 150,- om dagen
      Vestlige Verden – kr. 400,- om dagen
      Singapore – ??

      Det der kan vælte dit budget er entreindtægter og lignende – her kan du let bruge et helt dagsbudget nogle steder.

      #3506977
       Anonym

        Hej K.A.!
        Har du set national og naturreservaterne i Hviderusland (Belarus) og Minsk (hovedstaden i Belarus). Og Moskva?
        Mvh. Jesper

        #3506960
         kavnsted

          Har længe ville se resten af verden, har været overalt i Europa og har også set det meste af vestafrika.
          Har planer om at tage til Bangkok, Singapore, Cairns, Sydney, Auckland, Fiji, LA og New York. Har tænkt mig at sætte ca. 2-3 måneder af til dette. Så jeg har ca. 8 dage i gennemsnit pr. by/land. Rejsen i sig selv kan laves for 20-25.000 hos Kilroy, men jeg er lidt i tvivl om hvor mange penge jeg skal regne med at bruge derudover. Har regnet med en ca. 8-10.000 pr. måned. Er dette urealistisk? Dvs. en 50.000 for en 3 måneders rejse. Skal jo hverken købe bil eller bo på luksus hoteller. Hvis du har været på en kortere rejse der kunne minde om denne, så ville det være skønt hvis du kunne fortælle mig lidt om dine erfaringer.

          K.A.

          #3506995
           none

            Hej K.A.!
            Har du set nationalparker og naturreservaterne i Hviderusland (Belarus) http://www.marty.land.ru/eabout.html og Minsk (hovedstaden i Belarus). Og Moskva?
            Mvh. Jesper

            #3507420
             Glanna

              Jeg synes også, at dine planer lyder lidt urealistiske. Du kan måske godt nå alle stederne på 3 måneder, men så får du ikke meget tid hvert sted. Det tager jo også tid at transportere sig selv rundt.
              Jeg var afsted i 3 måneder: 7 uger rundt i Australien, 5 uger i NZ, 1 uge på Fiji, 1 uge i USA. Jeg brugte ca. 65-70.000 kr. incl. flybillet, forsikring osv.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account