This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

Overvej at holde dig til et eller evt. to lande i nærheden af hinanden, hvis du kun har to mdr. til rådighed.. At bruge så mange penge på flybilletter og haste fra land til land, ville ikke give mening for mig. Måske skulle du vente med din jordomrejse, til du kan afsætte et halvt år eller mere. Hør evt. andre rejsendes erfaringer med jordomrejser. God rejse, hvad end du beslutter dig for.

Anonym Muddi12345

Hej alle.

Jeg har planlagt en tur der ser sådan ud:

01feb. København – Bangkok.

16feb. Bangkok – Sydney.

25feb. Sydney – Christchurch.

10mar. Christchurch – Los Angeles.

27mar. Las Vegas – Cape Town.

07apr. Cape Town – København

Jeg rejser alene som det ser ud pt, så hvis der er nogen af jer der vil med på turen eller på noget af turen, så er i velkomne til at kontakte mig 🙂
    Men mit spørgsmål lyder, om der er nogen af jer der ved hvordan min rejse vil se ud hvis jeg skubber den så den starter i marts? Og hvis jeg skubber den så den starter i juli?
    De to ting vil jeg gerne vide.. Her tænker jeg mest på vejrforholdene i de pågældende lande.. Er det ikke perfekt som den er nu? Så jeg har varmt vejr hele tiden næsten?

Og hvis jeg skubber den, vil jeg så stadig have varmt vejr på hele turen?
    Tak på forhånd..

Anonym Muddi12345

Tak for dit svar.

Jeg har også en anden mulighed, hvor jeg rejser med Jysk Rejsebureau med en gruppe unge danskere.
    Her kan jeg komme til Thailand i 1 måned, 1½måned i Australien og 1 måned i New Zealand.. Og så drager jeg selv videre derfra til LA/Vegas i et par uger og Cape Town i 10 dage..
    Vil det være mere passende tror du?

Anonym Muddi12345

Tak for dit svar.

Jeg har også en anden mulighed, hvor jeg rejser med Jysk Rejsebureau med en gruppe unge danskere.
    Her kan jeg komme til Thailand i 1 måned, 1½måned i Australien og 1 måned i New Zealand.. Og så drager jeg selv videre derfra til LA/Vegas i et par uger og Cape Town i 10 dage..
    Vil det være mere passende tror du?

Anonym Muddi12345

Forresten, så har jeg fået et tilbud på flybilletter til alle de nævnte destinationer for 19.900? Det lyder da meget billigt synes jeg? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account