This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Koko_Koko

Hej alle derude

Min kæreste og jeg står og skal en tur jorden rundt Australien, Afrika, Asien (minus USA), men vi er meget i tvivl om vi skal have telt, primus osv med? Eller bare bo på vandrehjem/hostel osv og så spise ude hele tiden? Mangler virkelig erfaren hjælp, så håber på et svar!

Mvh Kristina

Anonym Pernille

Hejsa,

Vil bare sige at på mange hostels er det muligt selv at lave mad, så i ikke behøver ud og spise hele tiden, hvis i altså vælger at tage afsted uden telt.

Anonym Koko_Koko

Okay, mange tak! Jeg tænker bare, at det er meget billigere at campere? Men ved ikke hvordan sådan nogle ting foregår i bl.a Afrika? Kommer man ikke også meget tættere på andre rejsende ved at campere?

Mvh Kristina

Anonym Anonym

Hejsa! Jeg har desværre kun erfaring med hostels der hvor i skal rejse rundt, men jeg synes er en rigtig god måde at møde andre rejsende på – man kan jo bo i dorms, hvor i bor flere sammen, og det er tilmed også billigt!! Mht. mad kan man som skrevet ovenfor på mange hostels selv lave mad (i hvert fald i Australien) men i Østen kan det næsten ikke betale sig selv at kokkererer, da det er rigtig billigt at spise ude eller ved de små gadekøkkener! Boede i telt i USA, men vi mødte faktisk flere mennesker de steder vi boede på hostels, men som sagt har jeg ikke prøvet campinglivet de steder I skal rejse rundt!! Men rigtig god tur – det bliver rigtig rigtig fedt 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account