Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3506069
     jolas

      Hej.. Håber i kan besvare et par spørgsmål.
      jeg og min ven er ved at købe nogle work and travel billetter til australien, med stop i USA, Fiji, NZ, Australien og thailand.. vi skal være afsted i ca 1 år, hovedsageligt i Australien(ca 7-8 mdr) vores budget efter køb af billet er ca 100000 kr hver, er det nok? og er det svært at finde arbejde i australien?
      hvad med booking af vandrehjem, er det for risikabelt at satse på at finde noget når man stiger ud af flyet?
      Håber i kan hjælpe os, mvh Jonas og Allan

      #3506097
       Philip

        Kr. 100.000 SKAL være nok – når i er væk i så lang tid sparer i sikkert penge ved at blive længere på de samme steder ad gangen.

        I har valgt nogle dyre lande at rejse i – bortset fra Thailand. Et godt bud på en dagspris er kr. 3-500,- (Thailand max kr. 100,-).

        Der er ingen grund til at booke vandrehjem på forhånd. Måske den første dag i en storby eller hvis i ankommer når der er store arrangementer i byen.

        Hvor let det er at finde arbejde i Australien. Forespørg hos MyPlanet.dk der er eksperter i rejser til Australien, de kan også hjælpe jer med Working Holiday Visum.

        #3506391
         Jonas

          hej.. tak for svaret.. jeg tror kun vi booker på forhånd i L.A.. er det nok en uge i L.A..? vi skal bare se hollywood, i filmbyen og bare fede den ellers?

          og mht. til australien, er vi der ca 9 mdr, vi har snakket om at flyve til darwin og købe en bil og køre til melbourne, det er en lang tur, men vi laver stop og arbejder forskellige steder, lyder det fornuftigt? eller et det for langt at køre?

          New zealand vil vi være 2 uger på, eller er det nok? vi vil kun være på sydøen, da vi har nogle venner som siger det er fedest..?!

          vi har en mellemlanding i singapore, og kan blive der hvis vi vil, men vi ved intet om singapore og kan ikk finde ud a om det er et billigt og fedt sted?! nogle der ved noget om det? Mvh Jonas & Allan

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account