This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg står og skal på jordomrejse og ville enormt gerne have gode råd og tips og alt, relateret hertil. Turen går til bl.a. Fiji, Australien, New Zealand, Singapore og Bangkok. Hvad skal man bare se? Hvad skal man passe på? OSV.
    Tak for hjælpen!

Anonym Backpackers Online

Hej – først og fremmest, rigtig god tur (bare det var mig!). Her er nogle små råd som jeg gerne ville have haft inden jeg rejste! Køb nogle Danmarks postkort med som du kan vise eller give til folk rundt om i verden som du møder (sikker succes). Tag nogle paperback bøger med, du møder helt sikkert nogle der gerne vil bytte med dig. Pas på du ikke tager for meget tøj med – du finder helt sikkert noget tøj på rejsen. I nogle spejdersports butikker kan man købe en “plastik beholder” man kan bruge som pung når du er ude at bade, man kan få nogle tynde firkantet, så man også kan have visa kortet med sig – genialt. Husk at tage en hængelås med, på nogle hoteller kan du bruge den til at låse dit værelse ekstra (især hoteller ved stranden). Tager du turen opad øst kysten i Australien så stop i Byron Bay – og prøv en hav – kajak tur (ud at se på delfiner), det er for vildt! I stedet for soveposer, så tag dynebetræk med! Husk mavepiller og vabelplaster!! Skriv dagbog og skriv, stednavne, byer og gode hoteller ned – til du selv skal give gode tips.
    Hmn.. Skal du til Sydney er der en god spot til solnedgange – ved botanisk have går der en tange ud hvor man har overblik over habour bridge og operahuset – husk kameraet og en madpakke..
    Men mest af alt nyd det – at rejse er jo som sagt at leve…..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account