This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Persson

Hej,

Jeg og en god ven skal på en jordomrejse i 6 mdr til Januar -07. Hvis du har været nogle af de steder vi skal besøge og har haft nogle gode oplevelser m.h.p ture, trekking etc. så ville vi blive rigtig glad hvis du ville dele det med os, har søgt en del på nettet og fået god inspiration, men det skader ikke at høre mere 🙂

Selve turen:

*Transerbiriske Jernbane (Vodkatrain) – Moskva til Bejing. 2 uger.

*Australien – 7 uger. *New Zealand – 4 uger.
    Her har vi tænkt på ture som, “melbourne – adelaide” og “adelaide -alice springs” fra firmaet “groovey grape getaways”. Evt. vil vi leje en jeep som man også kan sove i og køre fra sted til sted.

Vi vil bruge nogle dage i sydney, det vi har hørt det er en fed by.

*Fiji Island – 2 uger.

*Californien, kører på MC fra LA til San Fransico til Las Vegas – 4 uger. Her har vi tænkt os at se, Alcatraz, Cran Canyon, og las Vegas.

* Mexico Cancun – 3 uger.

Ialt er vi afsted i ca. 6 mdr.

På forhånd tak for hjælpen 🙂

Hilsen

Daniel

Anonym Anonym

Hej daniel
    Nu kommer det selvfølgelig meget an på hvad i gerne vil lave på jeres tur, men jeg synes umiddelbart i skal længere op ad østkysten i australien. Det vil give jer mulighed for skydive, dykning og surfing i verdensklasse! I det hele taget er de byer og mennesker man møder på strækningen sydney-cairns en kæmpe oplevelse.
    Jeg syhnes det lyder fedt med jeres tur i outback’en, det syntes jeg også selv var en god tur, men brug en uges tid i melbourne og ikke lang tid i adelaide, efter min mening.
    Rigtig god tur

Anonym none

Hej Daniel!
    Hvilken vej rejser I til Moskva?
    Mvh. Jesper

Anonym Jesper Jensen

I har valgt hvad jeg umiddelbart syntes er en dyr tur :-(.

Brug lidt længere tid på den transsibiriske – den har fortjent meget mere tid. Lake Baikal er superfedt også Ulan Bator.

Anonym Luise

Hej Daniel

I skal helt sikkert gøre jer selv den tjeneste at leje en bil og køre ud af Great Ocean Road i Australien og stoppe ved de mange attraktioner undervejs – den er en fantastisk oplevelse.

Sydney er en rigtig fed storby/surferby – her kan i sagtens bruge en uge.

Jeg har selv været på Fiji – dog kun i 12 timer. Nåede at komme på en bådtur ud til en flot bounty ø, hvor der var rig mulighed for at snorkle osv. Jeg tror to uger er alt rigeligt på Fiji da jeg har et indtryk af , at man ofte tager hertil for at slappe af – altså som en ren badeferie.

Lyder som en rigtig fed jordomrejse – rigtig god fornøjelse!

Jeg skal i øvrigt selv ud at rejse med Vodka Train indenfor det næste års tid, så skrive endelig herinde igen og del ud af jeres ooplevelser når i kommer derfra – kunne være i har nogle nyttige råd jeg kunne gøre brug af til den tid.

Mvh.

Luise

Anonym Daniel

Tak for de gode svar.

Til Jeppe P, vi rejser fra KBH med fly til Moskva, direkte.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account