This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Henrik Rasmussen

Hej Backpackere 🙂

Vi er to fyre på 20 år, som skal afsted på 5 måneders jordomrejse fra midt i marts til midt i august. Vi skal starte på New Zealand i 3 uger, derefter til LA og så køre derfra til NY i en lejet bil på 5 uger. Fra New York tager vi til Sydafrika i ca. 1 måned, og så til Asien i ca. 1,5 måned.
    Vi har hver ca. 80.000 kr. til rådighed alt i alt (både til vaccinationer, lommepenge, transport, uforudsete udgifter, oplevelser, udstyr, forsikringer osv.), og er meget i tvivl om hvor vidt det kan række, uden vi behøver at spare for meget undervejs. Er der nogen der har et bud på hvor meget man gennemsnitligt bruger pr. måned undervejs?

Desuden er vi lidt i tvivl om hvilke lande i Asien vi skal besøge: vi har især overvejet Bali i Indonesien, Thailand og Vietnam. Er det for meget på 1,5 måned? Forslag til destinationer er meget velkomne 🙂

Hilsen Henrik og Emil

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej Drenge.
    Det bliver en super fed rejse i skal på,har ikke selv rejst på new zealand og USA,men har brugt meget tid i östen,
    Australien,
    Hvis jeg var jer ville jeg efter en lang rejse som i skal på,bruge min tid i Thailand,med god Thai mad,bungalows,og hvide sand stranden,da i kun har 1.5 månder,Ville i rejse indonisen, laos,vietnam,skal i bruge mere tid,men igen kan man rejse 5 månder og kan presse 2 månder mere på ,til 7 månder,så har i tiden drenge og i har masser af tid i östen,penge har i nok af, da i er to der rejser sammen,husk og lav jers mad selv når i köre rundt i new zealand,mange penge at spare,USA ville jeg tro take away super billige så 5 uger on the road in USA bliver super fedt,noget jeg selv mangler at göre,lars

Anonym AnnemetteHorup

Hej drenge 🙂
    Har selv brugt to måneder i Sydafrika og en måned i Indien – så hvis i får brug for hjælp med Sydafrika siger i bare til 🙂 rejser selv derned om tre uger igen 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account