Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544314
     Anonym

      Vi er to voksne sidst i fyrrene og vores yngste søn på 11 år, som vil på jordomrejse til efteråret.
      Vi rejser omkring den 15. august og skal hjem til jul 2013.
      Tænker på denne plan: august – september i Sydamerika Peru, Chile m.v.- oktober i Asien Vietnam, Thailand, Filipinerne m.v. og til sidst november-december Australien – New Zealand. Er der nogen som har gode råd til vores tur, måske lidt om klima, transport, overnatninger og seværdigheder. Hilsen Fam Clausen

      #3544330
       lauridsen_lars@hotmail.com

        hej.
        Super godt valg og tidspunket som jeg husker det er perfekt,De lande i har valgt at rejse i ,er super gode,peru klart anbefalde jer Machu Picchu,super flot,husk og book når i kommer frem,der kan vaere penge at spare og så kan i også overveje jers trek op til Machu picchu,jeg boede selv i den gamle by del, husker ikke det hostel jeg boede på, men godt var det,lima er et godt sted for nogen dage,tjek det ud, i det sydelig chile ligger torres del paine en nature park hvor man kan gå på trek i tre til fire dage,det ligger på graensen mellem Argentina og chile fedt sted begge steder,Ellers kommer det hele af sig selv,i möder mange der skal samme vej som jer,östen er vildt godt,Thailand god mad,gode strande,bungalows,mulighed for trekking i chang mai,hvis i rejser nord på tjek pai,vitenam,også en oplevelse,Fillipinerne også et kanon valg,masser af flotte öre,OZ har jeg kun rejset i sydney flot by,har ikke rejset på new zealand men skulle vaere natur skön,I for en stor oplevelse og kommer til at möde rigtig mange mennesker fra hele verden, rigtig god rejse,

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account