This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChellBabs

Min kæreste og jeg er i Thailand både juleaften og nytårsaften :o) er der nogen herinde der har erfaringer med, hvor det er fedest at holde det??
    har en veninde der siger at man skal holde nytår i Bangkok, men kan læse rundt omkring på nettet at man også kan tage til Koh Phan Nang..
    Vil rigtig gerne høre hvad I andre synes :o)

Anonym Rasmus

Hey.. Hvis du gerne vil holde det sammen med danskere er der umiddelbart 3 muligheder. Den ene er Bangkok, hvor Jysk har deres hotel. Der bliver der arrangeret julefest på et hotel med en masse danskere og buffet osv.. Sidst jeg var i Thailand i den periode holdt jeg jul på Koh Phangan. Det var en noget anderledes jul, men stadig med and, dansk julemusik osv.. Men det hele handlede også en del om bare at blive stiv og komme ned på stranden og danse om det store juletræ… Så jeg ville vente med Koh Phangan til evt nytår…
    Den sidste er Patong(Phuket) hvor der er både dansk guesthouse og restaurant osv.. Men hvis i er afsted som kærestepar ville jeg nok ikk overveje denne mulighed (Patong er meget målrettet mod prostitution osv)…

Anonym ChellBabs

Okay :o) tak for det.. så tror jeg da vi snupper Jysks hotel, der skal vi alligevel bo de første par dage vi er der, så ved vi jo hvor det er :o) og så må vi jo prøve at tage til Koh Phangan til nytår.. 🙂

Anonym Charlotte

Hej hej
    Jeg synes også helt klart at Ko Phangan er en fest ø og hvis jeg var jer ville jeg prøve at ramme Full Moon Party-bare book hotel/hostel i god tid!!!
    Derudover er Ko Tao også en ret fed fest ø-der er mange dykker firmaer og de er ret festlige.
    God fornøjelse!!!

Anonym Anonym

Charlotte: okay, tak for svaret :o) vi havde håbet på full moon party der i december, men vidste ikke vi skulle booke så tidligt, så det må vi hellere gøre :o) ved du om man kan bo billigt ude på den ø hvor det foregår??

Anonym Anonym

Jeg kan klart anbefale jer at bo paa Koh Samui i stedet, her er priserne langt billigere omkring fullmoon ind paa Phanang – og det tager kun ca. 20 minutter med Speedbaad til Phanang.

Anonym ChellBabs

Okay :o) er det let nok at komme med en speedbåd til full moon ??

Anonym Peter Jensen

Øhh er der ikke noget med de ikke holder nytår som os, så det kan vel ikke betale sig at tage af sted nytårs aften

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account