This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym misschamp

Da min kæreste og jeg skal være i thailand både juleaften og nytåret med, kan i så give nogle gode ideer til hvor det ville være bedst/hyggeigst at holde juleaften??

hilsen stine

Anonym Tine

Hej. Jeg har selv været i Thailand juleaften, nærmere bestemt Chiang Mai, og da arrangerede det gæstehus vi boede på – det hed noget i retning af eagle house, og var ejet af en vistnok britisk kvinde – en fælles julemiddag og gaveudveksling. Jeg deltog ikke selv i det, men det er da en mulighed.

Anonym rmk

Hejsa
    Min kæreste og jeg holdt selv jul og nytår i Thailand sidste år. Vi holdt Jul i Ao Nang hos benny (dansk restaurant) med flæskesteg og det hele..totalt fucked up og overhovedet ikke hvad vi havde planlagt, men det var nu meget sjovt…pakkeleg, svenskere og alt det der.
    Vi holdte nytår på koh Tao og det var skide fedt. Fest på stranden med ildshow og vodka/redbull drinks…det var fedt, men hvis i vil feste igennem nytårsaften så er koh pangnang nok det rigtige sted…

Anonym ulvaren

Hej derude

For 5 år siden holdt vi juleaften på en trekingtur ved Umphang.
    Thailanks mad, ris wkiskey og hygge sammen med guiderne.
    Det foregik i en mewget lille landsby langt ude i skoven.
    Det var en af de bedste juleaftener i vores familie.

I år skal jule finde sted oppe ved Mae Hong Song i nord Thailand.

Anonym Mandy

Hej,.
    Jeg har fødselsdag d. 24 december og min gave var en forlovelse ring, så min kæreste havde bestilt flybilleter til Usa i LOs Angeles og der skulle vi være i 6 uger, og det var de bedste 6 uger i hele mit liv, så det var måske en ide til jer der ude

Anonym Mandy

Hej,.
    Jeg har fødselsdag d. 24 december og min gave var en forlovelse ring, så min kæreste havde bestilt flybilleter til Usa i LOs Angeles og der skulle vi være i 6 uger, og det var de bedste 6 uger i hele mit liv, så det var måske en ide til jer der ude

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account