This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line

Jeg var i stort set alle kroge at Vietnam sidste sommer (juli/august), og regnen var på intet tidepunkt et problem, det var nærmere varmen. Regnen kommer ofte på det samme tidspunkt hver dag, og så må man jo bare finde tørvejr en times tid til det er overstået.
    Trods regnen skal i huske at det aldrig er koldt, så lad være med at slæbe regntøj med, men køb regnslag der nede, de er overalt.

Anonym Mads Andersen

tror heller ikke det er det store problem. sidste år var det først rigtig slemt midt oktober, til gængæld skyllede det meste af ha noi væk.

hvis i mangler lidt ideér kan i se de billeder jeg tog i laos cambodia og vietnam, på http://www.thildeogmads.dk

Anonym Jason

Hej med jer. Det er manden her. Et mere præcis spørgsmål vil være, om der er grund til at udskyde rejsen til feb/marts? Altså sommeren passer bedre, men hvis det vil give en væsentlig bedre oplevelse at rejse om i feb/marts, skal vi til at overveje det.
    Vi var i nordthailand en gang i december/januar og var helt vildt med det, så det kan i evt. sammenlige med.

Tusind tak for hjælpen!

Anonym RBoileau

Hey!
    Min mand og jeg planlægger at tage to måneder afsted til sydøst-asien i Juli og August.
    Vi er blevet meget i tvivl om, at det er en dum idé i forhold til regnsæsonen.
    Vi har egentlig ikke så meget imod regn, fordi vi ikke er badeferie-mennesker. Men alligevel skal det være rimeligt at kunne komme rundt og se ting osv.

Derfor – hvis du/I har rejst i følgende områder i juli og august, vil vi meget gerne høre jeres vejr-oplevelser:

Nordthailand, NordLaos, Cambodia og hele Syd- og Nordvietnam.

Mange mange mange tak 🙂

Anonym Mads Andersen

Ud fra den tur jeg tog, blev vejret dårligt, d.28 okt. 08. Husker nemlig tydeligt den dag. Så tror chancen er minimal nu når i rejser juli/aug.

Det forøvrigt også kun i vietnam vejret var dårligt. vejret var super godt da vi kom til cambodia.

Anonym Jesper Jensen

I kommer afsted i regntiden i den del af verden, om det er et problem er meget op til hvordan den enkelte opfatter det.

Hvis det er supervæsentligt for jer hele tiden at kunne så blå himmel er det en dum årstid.

Har I derimod ikke noget imod skyer og kan godt leve med en vildt stor byge en gang i mellem, så betyder årstiden mindre.

Jeg har selv været i den del af verden om sommeren 2 gange ud af de sidste 3 år – begge om sommeren, og jeg har haft fantastiske rejseoplevelser.

Håber I får en god rejse uanset hvornår I tager afsted 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account