This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria-gba

Hejsa!

Jeg befinder mig pt i Ecuador som foerste stop paa min rejse i Sydamerika…turen gaar til Peru og Bolivia bagefter, og fordi landene byder paa nogle af de samme ting, har jeg lige et par spoergsmaal. Jeg vil gerne i junglen, det skal vaere den “rigtige” jungle, det der hedder primary jungle, og det er der jo gode muligheder for her i Ecuador. Men der skulle ogsaa vaere gode muligheder i Peru, hvor det vist skulle vaere lidt billigere? Er der nogen der af en eller anden grund vil anbefale det ene frem for det andet? Eller nogen der i det hele taget har erfaringer med jungle-ture i Peru eller Ecuador som kan give et par raad med paa vejen?

Jeg tager desuden glaedeligt imod gode raad til must-see, must-do i Peru/Bolivia…Jeg har kun knap to maaneder i de to lande tilsammen og skal naa tilbage til mit fly i Quito indenfor samme periode. Rejseboegerne har en masse fede beskrivelser og anbefalinger og det er vildt svaert at vaere selektiv…

Hilsen Maria

Anonym sophiekongsbak

Hejsa Maria.

Hvis du trænger til afslapning ved stranden efter den lange rejse over grænsen, så gør stop i Mancora, ligger et par timer kørsel syd for Tumbes, grænsebyen. Total surfer-paradis, med god strand og masser af liv om natten, uden at være for turistet….. Der går busser dagligt videre mod Lima.

Hilsen Sophie.

Anonym M.lyn

hey
    er for tiden i la paz, snart mod peru.
    vi kommer lige fra http://www.intiwarayassi.org som er en animal refugee i den bolivianske jungle. her kan man gaa tur med en puma i junglen eller arbejde taet med de 300 aber der er. vi var der to uger, hvilket er minimumstid, det var superfedt, dog ikke helt ufarligt da det er junglens vilde dyr man arbejder med. det fem timer fra cochabamba.
    haaber du kan bruge det. har hoert jungletur skulle vaere bedst og billigst fra nordbolivia, da smallere floder, men vi tager den fra peru da det passer bedst.
    go tur

Anonym Anonym

heisa, ved ikke om det kan kaldes primary jungle, for hvad er i grunden det!? enhver del af amazones-omraadet har sin stil. Men, hvis du vil have en oplevelse som du svaert faar andre steder, synes jeg du skulle tjekke infoen, om ture med native indianere i Amakaeri-reservatet, paa Hans-erik-rasmussen.dk
    Eller ved jeg der er mulighed for at besoege shamaner i Ecuador, men kan desvaerre ikke huske hvordan min ven kom i kontakt med dem.
    Steffen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account