This topic is empty.

• Forfatter
     Karin

Jeg har efterhånden en del erfaring med forskellige rejsebureauer, og jeg må sige, at det bedste indtil nu klart er Jysk Rejsebureau, der yder en virkelig god service. Man føler ikke, at de bare skal have solgt én en billet og så videre til den næste i køen. Endvidere er det et plus, at de yder rabatter på køb af udstyr, når flybilletten vel at mærke er købt hos dem.

Anonym Piller

Jeg har endnu ikke rejst med Jysk Rejsebureau, men har netop lige bestilt en rejse hos dem. Og jeg kan kun give dig ret Karin. Indtil videre har de ydet en helt fantastisk service, som jeg i hvert fald blev positivt overrasket over!

Anonym Pelle

Der skal også lyde ros herfra, totalt god service de har givet i forbindelse med mit køb af billet til Lima, Peru til Januar ’05.

Rart at få en totalt uventet opringning, hvor de stiller sig til rådighed for at spørge om alt mellem himmel og jord. Snakkede med dem i en times tid, god service…

Nu får vi af se hvordan det hele kommer til at virke når jeg skal have købt udstyr til rejsen…

Anonym Anonym

kan de arrangere en rejse til Danmark fra Schweiz?

Anonym KB

Ja, de kan arrangere alle rejser, men de har næppe en tourpakke til Schweiz, hvis er det, du mener. Prøv at gå ind på deres hjemmeside http://www.jyskrejsebureau.dk.

Anonym Anonym
    Anonym Iben Stuhr Rasmussen

Hej.
    Hvad gav I for jeres billetter til Australien? Jeg er nemlig ved at undersøge flypriserne, da jeg skal afsted til juni med min kæreste:-)
    Iben.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account