This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majken og Bjørn

Er der nogen, der har erfaringer med Jysk Rejsebureau?
    Min kæreste og jeg planlægger en rejse til februar 08 og har i forbindelse hermed aftalt et møde med Jysk Rejsebureau.

Mvh Majken

Anonym Anne

Hej Majken

Jeg har kun gode erfaringer med Jysk. Sidste år var jeg i Asien i 4 måneder og boede på deres hotel i både Beijing og Hanoi. Selvom vi ikke havde købt flybilletter hos jysk var de danske serviceguider på hotellerne utrolig søde og hjælpsomme. Vi fik bla. af vide at vi bare skulle ringe eller skrive hvis vi fik problemer når vi rejse videre ned gennem landet, så skulle de nok prøve at hjælpe os.

Anonym Trine

Hejsa,

jeg vil også anbefale Jysk (og fraråde Kilroy). Dog skal man vide at man altid betaler overpris når man anvender rejebureaur- de skal jo også overleve. Så hvis man har mulighed for selv at arrangere sin tur, er der mange penge at spare!

Held og lykke med det.

mohnton(.dk)

Anonym Tanja

Jeg vil også virkelig virkelig anbefale Jysk, har rejst en del med dem og sidst på en rejse til Kenya og Tanzania. De er bare behjælpelige med alt og har virkelige gode ture osv hvis man vi ldet.
    sys ikke deres hoteller, hostel er såå dyre. samt de er i super stand osv-
    Skal klart altid rejse med dem.

Anonym Rasmus

Samme som ovenstående.. Min første rejse var også booket fuld igennem jysk.. Man skal dog passe på at man ikke kommer til at bestille for meget!! Har prøvet en masse af deres ture i Asien og de er allesammen meget gode!! Men da vi havde booket alt på forhånd virkede det en smulle stresset! Hellere kontakt dem i Beijing, Hanoi eller Bangkok når i er der og bestil den tur man nu ønsker..

Anonym Sara

Min kæreste og jeg har fået et ret dårligt indtryk af Jysk. Vi har haft kontakt til dem da vi er ved at planlægge vores jordomrejse, men de var ikke særligt søde eller gode til at vende tilbage til en som aftalt.

Men det kan jo være at vi bare har været uheldige, og det siger jo ikke noget om hverken deres priser eller hjælp, når man er afsted.

Men vi valgte Kilroy istedet for.

Anonym Sara

Min kæreste og jeg har fået et ret dårligt indtryk af Jysk. Vi har haft kontakt til dem da vi er ved at planlægge vores jordomrejse, men de var ikke særligt søde eller gode til at vende tilbage til en som aftalt.

Men det kan jo være at vi bare har været uheldige, og det siger jo ikke noget om hverken deres priser eller hjælp, når man er afsted.

Men vi valgte Kilroy istedet for.

Anonym Majken og Bjørn

For at svare på mit eget spørgsmål… så havde vi et møde med Jysk Rejsebureau for et par uger siden, og det var bare rigtig godt. Vi fik mange oplysninger og sælgeren var god til at tage sig tid til os. Vi fik en pris på vores fly-billetter, men vi tænker, at vi lige vil undersøge, hvad andre bureauer kan gøre det til, så vi ikke snyder os selv. Er der nogen, der har forslag til hvorfra vi skal bede om tilbud?

Mvh

Anonym sørenand

Jeg og min familie har de sidste 12 år benyttet Jysk, når vi skulle købe biletter til Asien og jeg kan kun sige god for dem.

Anonym Kathrine

Hvis I har flere landinger i forskellige lande kan jeg kun anbefale jer at bruge jysk, men hvis det fx bare er to billetter tur/retur til en destination så ville jeg nok bare booke ved flyselskabet.. Står selv og skal ud på en større rejse hvor jeg skal flyve mindst otte gange i tre forskellige lande, og der ville det helt klar være for uoverskueligt selv at finde billetter og de gode tilbud.. Men ja jysk har jeg også kun haft gode oplevelser med.. det er som om at de er lidt mindre bare en pengemaskine end de andre selskaber hvis du forstår..

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account