Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528057
     gæst

      Vi er tre piger som skal afsted netop til asien.. Vi har orienteret os både hos jysk og kilroy. Jeg vil råde dig til at undersøge flere muligheder, da de ofte vil kunne gøre det billigere hvis de mærke konkurrencen fra et andet selskab… vi var også inde og snakke med jysk og deres service er super god. Hvis du skal flyve rundt i asien, så vær dog opmærksom på at du kan bestille disse flybilletter selv på airasia.com. (her kan man dog oftest kun medbringe 15kg baggage og skal betale for overvægt), men det er kigget værd..

      #3528045
       LS

        Jeg har planer om en længere rejse til Asien, hvor jeg gerne vil rejse rundt som backpacker.

        Da jeg ikke ved så meget om dette, og ikke har rejst på denne måde, kan det derfor virke en anelse uoverskueligt.

        Er der nogen der har erfaring med rejsebureauet (Jysk-rejsebureau)?????.

        Kan det godt lade sig betale at snakke med dem omkring rejsen, når det staigvæk skal være lidt primitivt og billigt? 🙂

        #3528046
         Anonym

          Ja, sagtens. Jeg rejser selv afsted om 2 uger, og har fået hjælp til planlægningen af Jysk. De er gode til at efterse dine ønsker og behov.

          #3528047
           Anonym

            Hej LS,

            Jeg har også kun gode erfaringer med Jysk. Sug al den inspiration til dig du kan, men vær opmærksom på at de ture Jysk arrangerer sikkert kan købes billigere dernede. Men derfor kan du jo sagtens høre om turene og lade dem rådegive dig i hvilken rute du kan vælge osv.
            Ha’ en rigtig god rejse!

            Mvh Pia

            #3528067
             Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

              Lad jysk/kilroy om at bestille flybilletten for dig. lad alt andet vente til du kommer derud. Det giver større fleksibilitet og lavere omkostninger…
              God tur.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account