This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym den frie rejse

5 stjerner 🙂
    Har lige købt rejse – igen – igennem Jysk Rejsebureau.
    Det kan godt være man kan finde sin billet et par hundrede kroner billigere på nettet, man så får man altså heller ikke denne fantastiske service og hjælp, hvis der skulle ske noget på rejsen.
    Man bliver bare i godt humør af, at komme ind i deres rejseunivers.
    Det var bare en anbefaling 🙂 jeg blev selv anbefalet Jysk Rejsebureau af en kollega, så nu er det givet videre.

Anonym Anonym

Jeg er helt enig i at det er en fantastisk service, man får hos Jysk Rejsebureau og hele atmosfæren på deres kontorer er rigtig god og gennemført. Jeg kan også kun anbefale dem til alle.
    Men jeg er ikke enig i, at man kun sparer et par hundrede kroner ved at købe billetter på nettet. Jeg har købt billet til Indien, Thailand og senest Sydafrika, som hver gang var et par tusinde kroner billigere. Samtidig har jeg dog også købt billet til Indonesien hos Jysk, som var næsten samme pris som på nettet.

Anonym Mette

Jysk er sikkert et fint rejsebureau, men billige er de altså ikke. Og slet ikke sammenlignet med nettet.
    man betaler jo netop for deres service oa. Og hvis de var ligeså billige som fund på nettet, så kunne de jo ikke overleve, da de jo ikke arbejder gratis.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account