This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

De er helt fine.. Brug dem til alt det i kan drive ud af dem, men bestil kun flybilletten hos dem.. Alle ture er billigere dernede og de er ligeså gode som dem jysk arrangerer..

Anonym Anonym

Helt enig med de ovenstående svar.

Anonym Dreamer

Kan kun sige jeg er enig… Og hvis jeg skal vær helt ærlig, så kan i kun bruge dem til at få nogle billige flybilletter HVIS i skal jorden rundt, eller på en anden måde rejse rundt i mange forskellige lande… Alt er billigere der nede, de har mere styr på det, og så er det bare feder at når man har rejst 14.000 km om på den anden side af jorden, at der ik står folk klar i lufthavne med danske flag og byder en velkommen..
    Var der selv i 3 måneder, og jeg købte simpelthen en bil og kørte rundt, det er ret nemt at finde backpacker biler, plus det er absolut den bedste måde og se landet på. Og du for ca det samme for den når du sælger den, så det er lidt en slags opsparing.
    Ved godt det kan virke lidt uoverskueligt her hjemme fra, men bare vent til i kommer der ned, så lover jeg det ser helt anderledes ud….

Spørg endelig hvis har nogl spørgsmål

Anonym Maria og Rasmus

Er der nogen der har erfaringer med Jysk rejsebureau eller kan et andet bureau bedre anbefales? Vi har tænkt os at rejse til Australien og evt New Zealand i 3 måneder til august. Vi elsker naturoplevelser og ønsker derfor meget frihed til at opleve Australien på egen hånd i vores eget tempo. Dog ønsker vi at få råd og vejledning samt muligheden for at koble os på et par planlagte ture f.eks til Ayers Rock.

Anonym Q

Hejsa.

Har benyttet Jysk flere gange, og har kun positive oplevelser med dem.

Anonym Maria og Rasmus

Det var også vores forventninger til jysk rejsebureau. Vi har også tænkt på at opholde os i Australien i 3 måneder og købe en bil. Men hvordan foregår det med forskring osv?

Anonym ChellBabs

Jeg vil også give ovenstående ret i, at Jysk er et godt selskab, men lad være med at booke for meget, for det koster meget mere gennem dem end man kan købe det for dernede ;O) Har ikke selv prøvet at købe en bil dernede, mødte mange på vores tur der havde og kender nogle stykker der har boet i australien og siger, at det er super nemt at købe en bil, forsikring er ikke en nødvendighed, som jeg har forstået, men frivilligt, men hvis forsikringen er dyrere end bilen kan det ikke rigtig betale sig ;O) desuden kan I også leje en bil dernede, så skal I ikke bekymre Jer om, at I måske ikke kan komme af med bilen inden I skal hjem ;O) vi lejede en Spachship i en måned, den kostede 16.000 og så lejede vi en Wicked Van i en måned og den kostede 7.000, så der er lidt at spare ;O) men hvis man har tid til at bruge nogle ekstra dage eller uger, hvis man ikke kan komme af med bilen, er det klart den bedste løsning ;O) god fornøjelse…

Anonym Dreamer

Det med papir arbejde, det forgår sådan at i udfylder nogel papir sammen med dem i nu køber bilen af, og skriver under på i overtager den, og så sender i dem med posten. I modtager så et papir hvor der står jer som ejer af bilen ( det tager hvis mindst 1 uge).

Som der blev sagt er der andre forsikrings regler, mener ik vi havde nogen… det i bare skal tænke på er at det er godt og have hvis man nu skulle være så uheldig og køre ind i en Dyr bil, at man ik lige pludselig står med en regning på 50.000 kr. så kan rejsen godt blive lidt kort..
    Men selvfølgelig er der masser af forsikrings selvskaber, som i kan forsikre bilen.
    Men lad jer endelig ik skræmme af det måske virker lidt indvilklet..
    Det er så fedt med den frihed, i vil ik forstryde det.

Vi havde lidt problemer med en kængurue, som havde lidt selvmords tanker og et smeltet dæk (på grund af varmen) inde i outbacken. og masse andre små problemer som høre med til et fantastisk roadtrip.

Men i vil elske hvert et sek, og kommer til at opleve australien som det skal opleves…..

Anonym cachaseiro

jeg har selv tidligere arbejdet ved jysk og det er et rigtig backpacker bureau hvor de ansatte har lov til at sætte sig ned og snakke tingene igennem med dig inden du skal afsted i modsætning til andre bureauer hvor sælgeren er under pres til at afslutte en handel hurtigt.
    ulempen ved jysk er at de ansatte ofte ikke har den store erfaring med billet udstedelse, så sørg for at få det hele bekræftet på skrift.
    de ansatte er til gengæld unge backpackere som dig og de forstår dine ønsker bedre end en gammel kælling på 43 med 2 børn.

Anonym Christine

Så hvis jeg nu var den der “gamle kælling” på 43 med 2 børn, som du så smukt og meget sympatisk beskriver, så vil jeg da vide at der ikke er dig jeg skal henvende mig til hvis vi lige vender rollerne lidt. Forøvrigt rigtig god reklame for jysk du laver der, dejligt at vide at de ansætter folk som dig med et så åbent menneskesyn. Måske man lige skulle vende ordene inde i hovedet, inden man uden tanke smasker det ud på nette.
    Bortset fra det, god side med geniale links fra alle de rejsende folk. Står selv og skal til Australien i praktik og tænker at jeg kan finde lidt inspiration herinde.

Anonym Christine

Så hvis jeg nu var den der “gamle kælling” på 43 med 2 børn, som du så smukt og meget sympatisk beskriver, så vil jeg da vide at der ikke er dig jeg skal henvende mig til hvis vi lige vender rollerne lidt. Forøvrigt rigtig god reklame for jysk du laver der, dejligt at vide at de ansætter folk som dig med et så åbent menneskesyn. Måske man lige skulle vende ordene inde i hovedet, inden man uden tanke smasker det ud på nette.
    Bortset fra det, god side med geniale links fra alle de rejsende folk. Står selv og skal til Australien i praktik og tænker at jeg kan finde lidt inspiration herinde.

Anonym Payam

Super godt selskab

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account