This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym -mads-

Hejsa!

Når jeg i december amkommer til Bangkok, starter jeg min tur med at tilbringe et par dage i byen, for lige at komme på plads.

Jeg skal rejse igennem Jysk Rejsebureau – og de har tilbudt mig en tur fra Bangkok til Saigon igennem Cambodia – som helst sikkert er den rute jeg vil starte min tur med.

Mit spørgsmål er så, om det bedst kan betale sig at booke igennem Jysk Rejsebureau, eller om jeg bare skal henvende mig til lokale rejsebureauer når jeg kommer til Bangkok?

Eller måske en helt tredje løsning?

På forhånd mange tak for hjælpen! 🙂

Med venlig hilsen
    Mads

Anonym Tine

Jeg ville klart fortrække selv at klare turen, så kan du selv bestemme hvor hurtigt du vil rejse og du kommer måske mere i kontakt med de lokale osv 🙂

men hvis du vil på en arrangeret tur, så vælg et lokalt bureau, så er det billigere 🙂

Anonym Mads

Hvor meget ligger besparelserne på (i %) ved at klare turen selv, fremfor at gøre det via et lokalt bureau?

Anonym Anonym

det ved jeg desværre ikke, har aldrig brugt et lokalt bureau fordi jeg holder af at klare det selv 🙂 men du skal jo i hvert fald betale løn til bureauets medarbejder + andre udgifter, som du jo kan spare ved at klare det selv 🙂

Anonym Ana

Jeg ville helt klart henvende mig til et af de lokale rejsebureauer – de er overalt og så er det langt billigere end Jysk rejsebureau eller andre danske bureauer. Jysk eller f.eks Kilroy er gode til at booke flybilletter, men så heller ikke andet, det er alt for dyrt! Håber du kan bruge min erfaring til noget og god tur 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account