This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpacker K

Hej alle sammen!
    Faldt tilfældigvis over denne rigtig gode side og tænkte jeg lige ville hører alle i erfarene rejsende om et par ting. Jeg har læst nogle mindre gode indlæg om Jysk rejsebureau åhåh.. Jeg har selv sammen med min veninde bestilt rejse derigennem! Vi har også bestilt 2 udflugter når vi kommer til thailand, den ene hedder “Sea Safari” og den anden hedder “Umphang trek”. Er der nogen der har haft nogle erfaringer med disse turer!? Derud over ville jeg hører om hvad budget var for at rejse, spise, se ting og bo i Thailand, Laos og Cambodia i knap 3 mdr.. Rejser d. 16 og er hjemme i dk d. 22 marts! Håber meget i vil hjælpe!!
    På forhånd tak!
    Hilsen Kristina

Anonym Jesper Jensen

Hej Kristina

Jeg var selv i de lande i sommers og i kan se frem til en fantastisk tur.

Jeg valgte at bestille mine treks dernede, det er der både fordele og ulemper ved. Ved at bestille hjemmefra har du nogle rettigheder man ikke har dernede – omvendt har i sikkert betalt lidt mere end man ellers ville.

Jeg vil tro man kan rejse for et budget på kr. 100,- om dagen pr. person, men jeg tror de fleste bruger kr. 150-250,-.

Det kommer meget an på hvilke turer man bestiller og om man flyver rundt.

Anonym Anonym

Det er mega meget billigere at bestille sine ture i selve thailand…jeg købte også min rejse hjemmefra men mine venner købte deres dernede til en trediedel af prisen og fik meget mere ud af den…ikke at jysk rejsebureaus ture ikke er gode men man får mere for pengene hvis man venter til man er dernede…men lige meget hvad så er thailand et super land at rejse i…god tur

Anonym Anonym

Vi er i Vietnam lige nu og har koebt rejsen gennem jysk. Havde ogsaa laest et par negative indlaeg om dem, men sys bestemt ikke der er noget at klage over. Vi startede ud i Thailand hvor vi havde koebt en “ankomst-pakke” gennem jysk. De var virkelig gode til at svare paa spoergsmaal og hjaelpe en hvis der var noget, saa det tror jeg ik du skal bekymre dig over 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account