This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille

Jeg købte mig et ricoh caplio med 6 m og 7,1 gange optisk zoom og vidvinkel, det er ikke særlig dyrt, men jeg har været rigtig glad for det 🙂 Mest fordi det har vidvinkel, og god zoom men ikke fylder meget.

Anonym Anonym

hejsa.. jeg har også købt et ricoh caplio og det er bare super godt… solidt og tager gode billeder..
    stort plus med 7,1 x optisk zoom og at det er et lille komtakt kamera..

Anonym Ouioui

Hejsa!
    Jeg står og skal afsted på tur. Jeg vil meget gerne have et nyt kamera, men kan ikke bestemme mig. Er der nogen, der har ideer til, hvilket er bedst lige pt.? Jeg er træt af Olumpys. Har kigget lidt på Canon Ixus 950-970, men jeg føler mig stadig lidt på bar bund.
    Der må gerne være mindst 7 megapixels og 4*optisk zoom. Naturligvis ville en god vidvinkel også være dejligt, men ellers skal det bare tage nogle gode billeder. 🙂
    Det skal være et kompakt digital kamera, så ikke noget spejlrefleks i denne omgang!

Anonym Ida

Hej!

Jeg har været glad for Sony DSC T10, det mistede jeg, Jeg skal selv afsted på tur, og køber et Sony DSC T200.
    Du kan læse om det på nettet.

Anonym Sara

Hej.

Jeg har lige købt et super lækkert kamera fra Panasonic (Lumix). Det er helt nyt i serien og hedder TZ-5, det har Leica optik, 10x optisk zoom, 28 vidvinkel. Og det bedste af det hele er at det ike fylder særligt meget! Desuden kan man købe undervandshus til det, og det skal jeg helt sikkert have.

Jeg købte det i Kbh. i Kamerahuset til 2799 kr.

Anonym Rasmus Johannesen

Hej
    Helt klart Canon G9
    Mvh
    Rasmus

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account