This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ninalauesgaard

Jeg rejser til Asien på næste mandag. (Thailand, Laos, Vietnam, Sri Lanka (Cambodia?)) Og er væk i 4 måneder.

Jeg er en pige på 24 år, som rejser alene rundt.

Jeg har et stort (dyrt) spejlrefleks-kamera. -Jeg vil meget gerne have det med på turen. -Tyveri er ikke min værste frygt da det er forsikret.

Er det en sikkerhedsmæssig trussel at gå rundt og flagre med et stort kamera? -Jeg tager billeder tit og ofte.

Er der nogen der kan hjælpe mig? -Er det farligt med et kæmpe kamera?

MVH Nina Lauesgaard

Anonym Claus

Der er ikke nogen som helst sikkerhedsmæssigst uforsvarligt i at have et stort kamera med.

Og slet ikke til de lande, du skal besøge. Her er man vant til turister i hobetal.

Du bør dog ikke rende rundt og flashe hele tiden med kameraet. Tag de billeder, du skal bruge, og gem det væk.

Skal du tage billeder af personer, husk at spørge om lov først, inden du knipser løs.

Mvh

Claus

comeawaywithme

Jeg vil heller ikke sige at det er et problem. Jeg ville måske ikke tage det med ud om aftenen når det er blevet mørkt, men egentlig mest af frygt for tyveri.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account