This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line.l

Hej.
    Jeg og en veninde skal til Thailand og Borneo. Jeg skal prøve at dykke for første gang og satser på at tage dykkercertifikat. Ved I om man kan leje undevandskammera de to pågældende steder? Kan man bruge et engangsskatters og hvordan bliver billederne?nhvordan er billederne med et undevandskammera?

Anonym vietnam-rejser.dk

Hej LIne

Jeg kender desværre intet til om man kan leje kamera de pågældende steder, men jeg har selv med succes brugt et kamera fra Olympus MJU serie.
    Det kan du evt overveje.

Rigtig god tur.

Venligst Kenneth, vietnam-rejser.dk

Anonym raslyng

Hej Line
    Som ny dykker bør du slet ikke koncentrere dig om at fotografere/filme under vand. Du vil komme til at bruge alt for meget luft og gå glip af alt for meget.
    Lær i stedet at blive fortrolig med dit udstyr og din opdrift, så vil du senere få meget mere glæde af din dykning.
    Mange af de store dykkercentre udlejer kameraer, men mange af dem har også en person ansat til at filme. Så hvis du gerne vil have et digitalt minde, vil jeg foreslå, at du betaler dig fra det. De optagelser vil helt sikkert også være 100 gange bedre, end dem du selv kan lave med billigt udstyr.
    Rigtig god fornøjelse nyd dykningen.
    raslyng

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account