This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jens

Jeg tror Backpackerplanet er klar over fejlen – det er i hvert fald blevet sagt før.

Duer nemlig heller ikke på Firefox og er ret irriterende. Især for os der bruger Mac 🙂

Anonym admin

Ja, vi er klar over det.

Backpacker Planet i sin nuværende version har efterhånden nogle år på bagen, og derfor er den ikke helt optimal.

Vi arbejder på en ny version, som både kan bruges på Mac, i Chrome og i andre browsere.

Backpacker Planet er et fritidsprojekt, derfor tager det lidt længere tid. Vi håber I vil udvise tålmodighed, det skal nok blive bedre.

Venlige rejsehilsner

Kenneth Karl Nielsen, Backpacker Planet

Anonym Theis Jørgensen

Hej Kenneth nu når i er ved at leve en ny side, hvilket bliver super fedt…elsker backpacker planet nemlig:-)…har i så overvejet at lave en mobil version, for sådan som det funger nu er det helt håbløst at bruge siden på iphone da siden refresher sig selv hele tiden…tænker det vil være super fedt med en m.backpakerplanet.dk siden.

Anonym admin

Der kommer helt sikkert noget til mobil.

Vi undersøger mulighederne i øjeblikket – også til tablets.

Om det kommer i version 1 ved jeg ikke endnu, men det er noget vi gør klar til, når vi laver den nye version.

Mvh

Kenneth

Anonym none

Jeg forsøgte at oprette et nyt indlæg, men knappen “opret indlæg” virker simpelthen ikke. Normalt bruger jeg Google Chrome, men prøvede så med Internet Explorer og her virkede det fint.

Anonym Rikke24

Super, at I får det lavet så man også kan benytte google chrome. Det har lykkes mig en gang at svare på et indlæg, men det var det:(

Anonym B-martin

Bruger explore og der er ingen problemer:) Fedt forum!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account