This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Soeren Koch

Goddag.

Jeg har prøvet og ringe til det kinesiske konsulat, ambassade og deres service center i københavn for visa søgende og de kunne ikke fortælle mig noget så de forslog mig at kontakte ambassaden i kathmandu..

Nu har jeg prøvet at kontakte ambassaden i kathmandu men de har så dog ikke svaret mig..

Ville bare spørge kan man søge visa/visum til kina fra kathmandu eller hvordan ser den ud :)? nogle der har nogle erfaringer med det (:?

Tak på forhånd :)!

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Det kan du godt. Det kunne man ihvertfald for 6 år siden. Jeg skulle på en tur til Tibet. Firmaet der arrangerede turen til Tibet fik mit pas og sørgede for papirarbejdet.

Anonym Lisbeth Friis
    Anonym Søren Koch

Lisbeth, jeg har læst dit link igennem og synes ikke det besvarer mit spørgsmål, eller er det mig der er gal på den? Jeg vil gerne vide om jeg kan ansøge om visum fra den kinesiske ambassade der er i katmandu(nepal) til kina

🙂

Anonym Lisbeth Friis

Undskyld, jeg var lidt hurtig!

Via den kinesiske ambassade i Kathmandu, kan du ansøge om visa, men det ser lidt ‘bøvlet’ ud! Læs her:
    http://np.china-embassy.org/eng/ConsularService/t555055.htm

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account