Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3527920 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     White Pioneer

Hej

Jeg skal sammen med en kammerat rejse rundt i Sydamerika fra slutningen af januar 2010 og 4-5 måneder frem. Vi vil gerne starte med at opleve karnevalet i enten Rio De Janeiro eller Salvador. Jeg har to spørgsmål, som knytter sig hertil.

1. Hvilke af de to steder vil i anbefale at opleve karnevalet? Evt. andre steder?

2. Hvornår skal man begynde at lede efter et sted at bo, hvis man skal være sikker på at finde noget? Har i evt. nogle forslag til hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser etc.?

– White Pioneer

124

1. Jeg kan kun svare for Salvador fordi det er det eneste sted jeg har vaeret. Mig og nogle kammerater var til karneval i Salvador i 2009 og det var bare mega fucking genialt (for nu ikke at overdrive)! Det virkede super autentisk, musikken var fed og vi moedte masser af ligesindede, turister saavel som lokale som bare var klar til at feste! Do it 2010 – Saa ses vi der 😉

2. Bo paa *Barra* hvis i kan komme til det. Det er der det stoerste karneval er, og der det er mindst farligt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account