This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jonas_

Hej alle!
    Vi er 3 drenge, der skal på en 3 måneders rejse til Sydamerika i februar, hvor vi ligger ud med karnevallet i Rio, men problemet er at vi ikke har fundet et sted at bo endnu.
    Vil derfor høre om der er nogen herinde der har nogle forslag til hvordan man kan opleve karnevallet uden at skulle af med en formue til overnatninger(hvis det kan lade sig gøre?)? Vi har selv overvejet om man kunne bo et stykke uden for byen og så evt. tage bus frem og tilbage, men er i tvivl om dette kan lade sig gøre og om der overhovedet er penge at spare ved at gøre det på den måde.

Anonym guest

Couchsurfing.com!!

Anonym Pøllepigen

Hej Jonas

Der er også den her: http://hospitalityclub.org

Her skal du oprette en profil, hvilket også gælder for couchsurfing. Så har du adgang til at kigge på andres profiler, og spørge løs. Jeg har selv brugt det med stor succes, og der findes folk over hele verden på de to sites..

Held og lykke..:)

Anonym Jonas_

Tusind tak!! Aldrig hørt om de to sider, men ser virkelig godt ud 🙂

Anonym MEtte

Hej Hej!

Jeg skal også til Carneval i Rio sammen med en god ven og vi søger også et sted at bo så jeg tænkte på hvis du finder et hostle, som ikke er for dyrt må du meget gerne lige skrive det.

tak

god rejse!

Mette

Anonym MEtte

Hej Hej!

Jeg skal også til Carneval i Rio sammen med en god ven og vi søger også et sted at bo så jeg tænkte på hvis du finder et hostle, som ikke er for dyrt må du meget gerne lige skrive det.

tak

god rejse!

Mette

Anonym Pøllepigen

Hej igen Jonas

Har du prøvet at søge op et hostel på siden her? Jeg har prøvet for sjov, og der kom en hel del frem, som havde plads.. Så I kunne jo lave en kombination af hostel og bo privat.. I længden kan det godt være lidt hårdt at bo privat..:-)

Rigtig god rejse!

Mvh Helle

Anonym Jonas_

Hej Mette..
    Vi har bestilt en appartment hos http://www.riobackpackers.com, som er anbefalet i lonelyplanet. Vi gir R$900,00 reais pr. person for 6 nætter.

Mvh Jonas

Anonym Johan

Hej Jonas.

Vi er 2 drenge fra KBH, der ogsaa kommer til Rio til Karneval. Hvor stor er den lejlighed i har lejet. Taenkte vi evt. kunne splitte og smaekke 2 madresser ind eller saadan. Uanset hvad vil jeg godt lige hoere lidt om de erfaringer i har gjort med bookingen?

Paa forhaand tak.

Mvh
    Johan

Anonym Johan

Skal forresten huske at sige at vi er fine : ) Hvis der er andre der laeser det her og mangler en lejlighed i rio til carnaval. Saa kontakt os her. Saa finder vi ud af noget.

Mvh
    Johan

Anonym Jonas_

Hey Johan!
    Jamen ved det faktisk ikke.. Det er en appartment med en doubleseng og en sovesofa så tror ikke det er ret stort, men hvis der er plads tror jeg ik det er noget problem.. Hvor gamle er I ?

Anonym Johan

Hej Jonas.

Vi er 23 begge to. Men fungerer baade aldermaessigt opad og nedad : ) Hvad med jer? Det kunne virkelig vaere fedt hvis det kunne lade sig goere. Har du en mail jeg kan kontakte dig paa? Og ved du om det er en lejlighed eller om det er paa hostellet at i har faaet et rum?

Mvh
    Johan

Anonym jeosdk

Hej Jonas.

Ville lige informere dig om, at jeg har oprettet et opslag om at vi er friske paa at splitte en lejlighed med 2 andre hvis det er muligt. Jeg vil dog sige at vi stadig er helt friske paa jeres lejlighed hvis det er muligt. Ville dog bare vaere aerlig omkring det alligevel.

Mvh
    Johan

Anonym Jonas_

Hey Johan.

Ja så lige du lavede den.. Du kan skrive til mig på jonaschristensen@hotmail.com så må vi lige se om ik vi kan finde ud af noget. Det er en lejlighed der ligger i nærheden af hostel vi har fået, men har ikke set billeder eller fået særlige mange oplysninger omkring den så aner ik hvor stor den er.

Anonym Christina

Hey-

Vi er 2 piger på 24 som også skal til karneval i Rio. Hvis der er nogen som finder lejlighed med plads, så er vi også meget interesserede..

Mvh Christina

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account