This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym JonasKhansen

…eller KENDER DU EN SOM KENDER EN?

Vi er to journaliststuderende, som er i gang med planlægningen af en 12 minutters dokumentarfilm med optagelsesstart til sommer i Afrika eller Asien.
    Vi søger med lys og lygte efter nogen, som har set/hørt/oplevet eller har kendskab til en IVÆRKSÆTTER i Afrika/Asien. Det kan være at du har mødt en person, som gennem en stor eller lille ide gør noget for lokalsamfundet eller sin familie – eller for sig selv. Det kan være alt fra utraditionelt salg af tyggegummi, fantastisk fodboldtræner til frivillig barfodslæge. Der er ingen grænser rent kategorisk, så længe det er en lokal iværksætter (altså ikke en udlænding).
    I den tredje verden kan iværksættelse af små ideer gøre den store forskel på analfabetisme og uddannelse, på fattigdom og rigdom, på sundhed og sygdom, på liv og død.

Vi hører meget gerne fra dig, hvis du kan spore os ind på en god historie eller kender nogen som kan.

Filmen har chance for at blive vist på folkeskoler eller indgå som undervisningsmateriale til forskellige uddannelsessteder. Alting har interesse. Vi håber meget at høre fra dig snarest muligt på enten mail eller telefon.

Journaliststuderende Jonas Kryger,
    email: mail@jonaskryger.dk

Anonym Poul Erik Larsen

Ja, nu læser jeg jeres indlæg, og sommeren er jo forlængst gået på hæld, men ellers kender jeg faktisk en person i Kenya, som er dansker og som har boet der i 35 år. Han er i øjeblikket i gang med forskellige projekter i Kenya, bl. a. søger han en læge til Afrika, som kan hjælpe ham med at stille noget hospitalsudstyr.

Nu er det jo nok for sent, men ellers er I/du velkommen til at kontakte mig på:
    prik@prikgrafik.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account