This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jakobsenpernille

Vi er 4 piger som rejser 2 mrd til Kenya og Tanzania til sommer! Vi skal selvfølgelig se Karen Blixens farm udenfor Nairobi og overvejer derfor at have en til 2 overnatninger i Nairobi. Vi er godt klar over, at det ikke er verdens mest sikre by og at man selvfølgelig skal tage sine forholdsregler som tage taxi efter mørkets frembrud, ikke gå øde steder osv.
    Men er der nogen af jer som har erfaringer med byen – gode som dårlige???? og evt anbefale nogle steder at overnatte – gerne lidt billigere som hostels??
    MVH Pernille

Anonym Pernille Jakobsen

Mange tak for den oplysning – har været inde på deres hjemmeside og det ser fornuftigt ud! Har du været på deres safarie i Masai mara??? Ved der er så mange forskellige udbyderer, så ville være skønt hvis du kunne sige god for dem her mht pris og kvalitet.
    Pernille

Anonym Anonym

Hejsa!! Nairobi har ganske meget at byde på, såsom markeder, Karen Blixens farm mv – og på intet tidspunkt følte jeg mig utryg – skal dog siges at jeg kun tog ud om dagen og holdte mig indendørs efter mørkets frembrud (eller tog taxa om aftenen) Kenyanerne er søde og hjælpsomme, og så er det jo nemt at rejse rundt i et land hvor alle taler engelsk. Jeg kan anbefale Nairobi Backpackers (www.nairobibackpackers.com) De er rigtig søde til at hjælpe og har mange super fede turer – samt billig overnatning. Rigtig god tur – i har mange fede oplevelser at se frem til – Kenya og TZ er fantastiske lande!!

arbirk2

Hej Jeg bor altid på Terminal Hotel inde i byen. Jo, det er en udmærket by. Men bedst at bruge taxa om aftenen.
    Det er fint med middag på Carnivore, der ligger lidt i udkanten af byen.
    god tur
    Michael

Anonym Anonym

Hej igen – ja jeg var med på deres 7 dages safari tur – de første 4 dage i bil (Lake Nakuru og Masai Mara) og de sidste 3 dage walking i udkanten af masai mara. Det var en rigtig god tur, der er styr på det og guiderne er rigtig søde – jeg kan varmt anbefale dem! Tror vi betalte ca. 3200 for hele turen incl. mad. Og vi fik altså set virkelig mange dyr 🙂 Mvh Dorthe

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account