This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa! Jeg sidder og prøver at finde ud af hvor jeg vil hen i verden, når jeg engang i Sep.-Okt. måned har lidt ferie!

Har søgt lidt information vedr. omr. jeg herover har nævnt(L.P.-google), men har dog stadigt spørgsmål…

Først min rejseplan
    1. uge
    Kenya – Safari (Masai Mara)…
    Jeg vil ufatteligt gerne opleve at se “The big 5” i deres naturlige omgivelser, er det muligt omkring Sep. måned på en safari tur på ca. 4-8 dage? Eller skal man være heldig?
    Mht. Safari i Masai Mara, er der nogen der kender til et godt selskab der opererer med Backpacker prisleje?
    Er der nogen der kender et godt og sikkert backpacker hostel i Nairobi?

2.+3+4 uge.

Umiddelbart efter safari’en tager jeg til Johannesburg, hvor jeg vil være ca. 1 dag eller 2…men mangler information vedr. et billigt godt og sikkert Backpacker hostel. Kender i til noget?

Herefter vil jeg videre til Mozambique (Tofo Beach) og dykke…:)
    Har i/du taget turen? eller været der? hvordan ligger prislejet..hvordan organiserede i turen? Alt hjælp vil blive modtaget med kyshånd 🙂

MVH. Bo

Anonym Anonym

Hejsa! Jeg har været på safaritur i Kenya (backpacker budget) Jeg boede på Nairobi Backpackers (de har en hjemmeside) igennem dem bookede jeg en 6 dages safaritur – 1 dag ved Lake Nakuru, 3 dage i Masai Mara og 2 dages vandring udenfor nationalparkerne, men dog med div. dyr løbende omkring én (løver, zebraer, gnuer mv.) Var afsted i nov. og vi så rigtig mange dyr. Tror vi gav 3200kr for 6 dage incl. forplejning.

Anonym Anonym

GÅ ENDELIG IND PÅ JYSKREJSEBUREAU HJEMMESIDE.!!!!
    vi skal derned med dem her om nogle mdr. vi skal til masai mara, lake nakuru osv… jysk er backpacker rejser hvis du vil, og har alle mulige ture, hoteller, hostel m.m. de er så kanone! virkelig et godt selskab.

Anonym Anonym

Hej Bo.
    Jeg har nogle australske venner, i løbet af det sidste halve år har startet safarifirma i Nairobi. Deres pris ligger på omkring 100$ om dagen, hvilket er et fornuftigt budget prisleje. Der er firmaer, der gør det billigere, men så bliver det også tvivlsomt, om der bliver betalt afgift til nationalparkerne, guiden taler engelsk etc.
    Det sidste års tid har de rejst Kenya tyndt og kan derfor komme med aktuel råd og vejledning til alternativer / suplementer til Masai Mara.
    De er netop nu ved at åbne et guesthouse i et gammelt hyggeligt hus med lækker have centralt i Nairobi.
    Deres hjemmeside er ikke klar endnu. Kontakt dem på wildebeesttravels@btinternet.com
    God tur.

Anonym Berit

Hej bo… Ved ikke om det er for sent at skrive. min kæreste og jeg er lige kommet hjem efter 6 fantastiske måneder i det sydlige afrika, de sidste 14 dage brugte vi på tofubeach og ved derfor næsten alt om transportmuligheder, overnatningsmuligheder osv. Hvis du har nogle spørgsmål så skriv til min mail som er: missfutte@sol.dk Mange hilser Berit

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account