This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ditte

Jeg kender ikke selv nogen der er blevet tattoveret der, men umiddelbart vil jeg ikke anbefale det. Der er rigtig mange plattenslagere på Khao San Road, og ofte, det følte jeg i hvert fald, har de et lidt andet syn på hygiejne osv end vi har herhjemme. Det handler meget om for dem at tjene penge osv, så jeg tror i hvert fald ikke du skal regne med høje standarder, men som sagt, så kan jeg ikke sige det med sikkerhed, det var bare min oplevelse, da jeg var der i sommers.

Anonym Pjotsen

Hejsa,

Jeg skal lige høre om der er nogen der er blevet tatoveret på Khao San Road (eller i området) og hvilke erfaringer I har med det?

Er hygiejnen okay og alt sådan noget??

comeawaywithme

Ville nok heller ikke lige anbefale Khao San Road. Forhør dig omkring hos andre turister i Thailand, når du er der. Måske nogen kan anbeflae et sted. Har selv fået lavet en tatovering i Thailand, hvor farven er løbet lidt ud omkring tatoveringen pga dårlig blæk.

Anonym Nina

JEg har selv fået lavet en tatovering på Khao San Road og det var ingen problemer der. Har haft den i snart tre år, og den ser fin ud. Bare sørg for at du ser dem åbne pakken med nålen, og kig dig omkring inden du vælger et sted. Kan selvf ik lige huske hvad stedet hed hvor jeg fik lavet min, men mener det var tæt på McD på Khao San.

Anonym David Stevn

Fik lavet en tattoo på Khao San Road for 1 1/2 år siden og den er klart den pæneste af mine 11 tattoos. Fik den lavet ved indgangen til et hotel på samme side som Mc D.

Anonym jacob

Pumpkin tattoo shop, khao san road ?

Er selv blevet tattoveret der og alt i orden (:

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account