This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kia92

Hej!

Jeg er en pige på 20 år der går og overvejer at rejse til Israel og arbejde i en Kibbutz i ca. 2-3 måneder.

Jeg vil MEGET gerne høre fra folk som har prøvet dette eller kender nogle der har 🙂

Mvh.

Anonym Anne Mette

Hej!

Jeg var i en kibbutz i Nordisrael fra september 2009-februar 2010.
    Det er nok en af de bedste oplevelser i mit liv.

Jeg mødte rigtig mange søde mennesker fra hele verden, der også var frivillige.

Jeg rejste med et rejseselvskab som jeg fandt via google.
    De sørgede for at bestille min billet, arrangere at jeg blev hentet i lufthavnen, fik en overnatning på et kristent hjem i Jerusalem. En pige derfra tog med med til Tel Aviv til the kibbutz programming centre. Hun fuglte mig også til toget bagefter.

the kibbutz programming centre placerede mig i en kibbutz og så var jeg ligesom mig selv derfra. Det var min første rejse alene, så for mig var det rart med lidt starthjælp, men skulle jeg gøre det om, ville jeg bare rejse selv.

Anonym Anne Mette

Hej!

Jeg var i en kibbutz i Nordisrael fra september 2009-februar 2010.
    Det er nok en af de bedste oplevelser i mit liv.

Jeg mødte rigtig mange søde mennesker fra hele verden, der også var frivillige.

Jeg rejste med et rejseselvskab som jeg fandt via google.
    De sørgede for at bestille min billet, arrangere at jeg blev hentet i lufthavnen, fik en overnatning på et kristent hjem i Jerusalem. En pige derfra tog med med til Tel Aviv til the kibbutz programming centre. Hun fuglte mig også til toget bagefter.

the kibbutz programming centre placerede mig i en kibbutz og så var jeg ligesom mig selv derfra. Det var min første rejse alene, så for mig var det rart med lidt starthjælp, men skulle jeg gøre det om, ville jeg bare rejse selv.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account