This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tweedy117

Er der nogle der ved hvad det koster at bestige Kilimanjaro samt evt. kan anbefale et bureau/kontakt.

mvh Stine

Anonym Piller

Hej Stine,

Jeg har ikke selv prøvet det, men efter hvad jeg har læst og hørt, så koster det omkring 5000 kroner. En ret god del af det går til afgifter til parken. Men om det kan gøres billigere skal jeg ikke kunne sige…

Mvh Pia

Anonym Therese

Vi brukte et byraa som heter Akaro, kontoret ligger rett ved Kili. Det billigste er aa dra dit og bruke et lokalt byraa i stedet for aa bestille paa forhaand foer du drar! Vi hadde en kjempetur! Lykke til 🙂

Anonym Anonym

Hej hvis du vil med på en tur som er arrangeret hjemmefra skal du nok regne med 20- 25.000kr at kigge ved Kipling eller topas…

arbirk2

hej
    prøv at skrive til den lokale guide Paul Faustine (mwalaguide@yahoo.com). Han kan give dig de rigtige kontakter

Et dyrt men meget velronommeret firma er basecamptanzania.com

god tur

Anonym Bettina

Hej,

jeg tager afsted med Topas om to uger – rejsen indeholder 21 dage med Kili, Tanzania og Zanzibar. Den koster 31000 men kommer op på noget mere pga af visum, drikkepenge mm. Jeg regner med ca 40.000

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account