This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dk08

Nogen som har erfaringer med at rejse med Kilroy? 🙂

Anonym Emil

De ved hvad de snakker om, og der er meget at spare. Du skal dog sætte dig ind i hvad DU gerne vil. Jeg rejste til Indien med Kilroy og var tilfreds med alt undtagen deres valg af første hotel i Kolkata.
    Og der er mange penge at spare..

Anonym S

Jeg har kun dårlig erfaringer med Kilroy. Jeg havde allerede problemer med dem inden afrejse. Modtog ikke billetterne som aftalt – da de endelig kom var én forkert og en for ‘gammel’. Da jeg strandede pga vulkanaske var svaret – send os en mail og vi hjælper indenfor 48 timer.. Hvilket resulterede i at jeg måtte købe en ny billet, da jeg ikke kunne få hjælp fra dem i tide. Modtog flere meget negative mails fra dem – og fik ofte svaret ‘det kan vi ikke hjælpe med, du må ringe til flyselskabet’.
    Når f.eks. billetten bliver ombooket eller andet skal du alligevel selv ringe direkte til flyselskabet – så derfor er det lettere bare at købe direkte gennem flyselskabet.. Kig på f.eks. momonto 🙂 Omkring f.eks. bookning af overnatning + hotel kan du gøre det MEGET billigere selv – ved at gå direkte til udbyderen 🙂 Bookede f.eks. selv en tur gennem Kilroy til 3500 kr.. Da jeg kom derned havde de øvrige kun betalt 1000 kr.. Så ingen penge at spare der 🙁

Anonym kia

vi er pt 8 uger i usa ogvi skrev og spurgte dem om en samlet pris på flybilletter tur/retur samt to forskellige indenrigsflybilletter derover, plus vores billeje fra 4 forskellige steder..
    vi tænkte at efter vi ville bestille det hele ved dem ville de sikkert give rabat, men nej det kostede næsten det dobbelte af hvad vi har givet for det ved selv og booke og bestille de forskellige ting..
    Dog slipper du for at bruge tiden på at finde de billigste billetter og billejer, men ja vi sparede ca 20.000 på selv at gøre det..

Anonym Anonym

Kilroy er hverken bedre end dårligere end alle andre. Det er stort set altid billigere selv at booke (Kilroy o.a. skal jo leve af noget), men det er selvfølgelig også mere tidskrævende at sidde og surfe efter de billigste billetter. Jeg har kun gode erfaringer både med Kilroy og Jysk.. Men lej hotel og book ture på stedet og ikke hjemmefra..

God tur!

Anonym mortenmj

Har aldrig rejst med Kilroy, og er ikke en del af kilroy eller noget andet rejseselskab.

Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse for folk, at det ALTID er billigere selv købe sin flybillet, leje hotel osv.

Men spørgsmålet går vel også mere på hvodan ens rejse/oplevelse har været med kilroy.

Mvh.
    Mortenmj

Anonym bogrunberger

Har kun lidt erfaring med Kilroy. Da vi skulle til USA i 2008 gik vi ind på et kontor for at høre, hvad de kunne tilbyde med billetter. Det viste sig, at de var dyrere end det vi selv kunne finde, og så gik vi igen.

Vil dog gerne slå et slag for Jydsk Rejsebureau. De er rigtig fine, og giver dig noget du ikke selv kan finde på nettet mht. pris og service.

Anonym Merete

En ven og jeg rejste for et år siden med Kilroy downunder og vi havde en god oplevelse. Synes det bedste var, at Kilroys ansatte selv havde været backpacker, samt at de hver især havde et “speciale” – fx. Australien. (Dette er nok ikke unik, men synes det var rart at snakke med nogle, der kunne tale ud fra personlige erfaringer)

Jeg vil dog tilslutte mig de ovenstående svar og sige, at buspas, hostels mm. ikke skal bookes igennem Kilroy, da du ofte kan få mere rabat i selve landet. Selv kunne vi have sparet måske 1000 kr. pr. buspas i New Zealand ved at have købt det dernede.

god rejse

Anonym Merete

En ven og jeg rejste for et år siden med Kilroy downunder og vi havde en god oplevelse. Synes det bedste var, at Kilroys ansatte selv havde været backpacker, samt at de hver især havde et “speciale” – fx. Australien. (Dette er nok ikke unik, men synes det var rart at snakke med nogle, der kunne tale ud fra personlige erfaringer)

Jeg vil dog tilslutte mig de ovenstående svar og sige, at buspas, hostels mm. ikke skal bookes igennem Kilroy, da du ofte kan få mere rabat i selve landet. Selv kunne vi have sparet måske 1000 kr. pr. buspas i New Zealand ved at have købt det dernede.

god rejse

Anonym dk08

Mange tak for svarene 🙂

Anonym Volunteer Aid

Jeg har altid været meget tilfreds og de har gode priser:-)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account