This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym vindinge

Hejsa..
    Jeg står og skal til Australien med et working holiday visum til september..
    Jeg vil bare høre om der er nogle der har nogle gode eller dårlige erfaringer med disse to bureauer..-

Anonym Anonym

Kilroy ejer begge firmaer – så jeg ville udvide min søgning til flere forskellige rejsebureauer…

MyPlanet er ligmed Skandinavisk Australsk New Zealandsk Venskabsforening – der har selvfølgelig ekspertisen.

Anonym Helle

Jeg har lige bestilt en rejse til Mexico her til Januar 2005.
    Jeg kontaktede bla. Kilroy, men efter at have søgt andre steder, fandt jeg ud af, at Kilroy hverken var bedst eller billigst.
    Jeg sparede i hvert fald 2000 kr. + bedre service + bedre afgangstider + bedre forsikring ved at vælge http://www.planeandsimple.dk…så går du ikke galt i byen- få i hvert fald et tilbud.

Anonym Vibsen

Jeg var selv i Australien på et working holiday visum, og for at være helt ærlig har jeg siden da lovet mig selv aldrig at benytte kilroy igen. Foruden at have givet fejloplysninger (bla er der stor forskel på 200 kroner og 200 dollars), har de bare ikke været særligt behjælpelige, hverken før eller under rejsen. Prismæssigt skal jeg ikke kunne sige om de var dyrere eller billigere, men det kan helt klart betale sig at søge lidt andre steder. Selve working holiday programmet var dog upåklageligt, og jeg havde en helt fantastisk rejse, skal helt sikkert til bage til Australien igen!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account