This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg vil mene at din enkeltbillet hjem fra Bangkok er din dokumentation, så kan du komme over den grænse og kineserne er derefter ligeglade med dig 🙂

Anonym donmiller

Da jeg først skal hjem fra Bangkok 5 måneder senere kan jeg jo bare blive i landet til en uge før min hjemrejse, hvis det er det jeg vil. Kan de finde på at nægte mig indrejse…?

Anonym Anonym

Er der nogen der har haft problemer med at rejse ind i Kina? Jeg har hørt forskellige steder at man skal dokumentere at man vil rejse ud af landet igen i form af enten fly, bus eller togbillet. Andre siger at det ikke betyder noget. Jeg har en enkelt billet til Beijing og en enkelt hjemrejse billet 5 måneder senere fra Bangkok…
    Er der nogen der kan hjælpe….?

Anonym Mikaelkbh

Hej,

Floej selv til Beijing og hjem fra Bangkok 4 maaneder senere for et paar aar siden. Der var ingen problemer. Du kan sagtens blive i landet 5 maaneder, men du skal betale pr. dag du er i landet udover det dit visum tillader dig. Mener taksten er 200 kr. pr. dag. Saa det kan blive en dyr fornoejelse.
    Haaber du kan bruge mit svar.

God rejse.

/Mikael

Anonym Anonym

Eller man kan jo også vælge at forlænge sit visum i Kina, feks. med en måned. Det koster ikke alverden og så er man der lovligt. Det koster i hvert fald langt fra 200 kr om dagen – langt fra. Tror sagtens du kan komme ind med din flybillet, det er jo dit visum, der giver dig tilladelsen til at være i landet. Jeg har været i Kina to gange, og ingen af gangene er min flybillet blevet tjekket.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account