This topic is empty.

• Forfatter
     Michael G

Jeg skal til Kina i 3 uger til februar (ja jeg ved det, ALT for kort tid, men det er 3 uger længere end hvis jeg lader være)
    Jeg skal først være lidt i Bejiing og derefter op til Shanghai. Det er som om at det kan blive ret koldt, der er jo også den faktor at det kan blæse ret meget.
    Så hvor meget tøj skal man have med?

Hvis i havde en uge i Shanghai, hvordan ville i så bruge den? Evt tage ud af byen? eller bare nyde byen en hel uge i træk?
    Har i ellers nogle rejse tips til Kina?

Anonym Johanne

Jeg var i Beijing 2 uger i november. Der var meget blæsende – rigtig råkoldt. Så dansk vintertøj er nok perfekt. En af mine venner holdt osse kinesisk nytår i Beijing (slutningen af januar) og der havde været MEGET koldt, og desuden sandsstorm (!). Så noget vindtæt er ihvertfald vigtigt.
    Shanghai kender jeg ikke noget til, men jeg ku ihverfald godt få tiden til at gå med bare at støve rundt i Beijing, der er enormt meget at opleve. Så mon ik det samme gælder for Shanghai?
    Hilsen Johanne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account