This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym diana88

Hej
    vi er to piger som tager afsted her til januar 2009 til kina japan og thailand, vi er lidt usikre på hvad vi skal have med i lommepenge???

er der nogle der har været i disse lande og ved hvad man ca. skal bruge??

Anonym Anonym

Det kommer vel lidt an på hvor lang tid i er i hvert land? For kan forstille mig at japan er dyrere end thailand.. ?

Jeg skal selv afsted med en kammerat her d. 13 januar, til thailand, laos, cambodija og vietnam i 4 måneder..
    Vi tager 30-40000 med hver og dem jeg har snakket med siger at det er rigeligt.

Anonym Anonym

oki vi skal være afsted i 3 mdr og vi skal være et måned i hvert land… og vi har kun 20000 med

Anonym Anonym

Det er vel 20000 hver ? For Japan er hvist rimlig dyrt at rejse rundt i..
    Men thailand der i mod er meget billigt, for 200 kr. om dagen kan man komme langt. (har jeg læst mig til)

Anonym Rasmus

Japan er ca ligeså dyrt som herhjemme.. Hoteller osv skal man påregne op til 200-300 kr pr dag, mens man dog kan få billig mad, transport er også dyrt..

Thailand er billigt og nemt at rejse i.. 200 kr pr dag, så har man råd til det meste inkl et par byture og forkælelse..

Cambodja og Vietnam er væsentligt billigere, især hvis man giver sig tid til at finde de gode steder.. 100-150 er rigeligt, men man kan dog sagtens bruge mere hvis man er til luksus…
    Så jer der har 20.000 med kan sagtens klare sig og stadig leve livet

Anonym diana88

oki tak for svaret:) jow det er 20.000 hver…

Anonym Line

Hej…

Jeg var i asien for et år siden, og den måned jeg brugte i Kina var klart den dyreste – ca. 9000 kr. Men hvis man vil spare lidt på maden og købe de billige togbilletter, kan man helt sikkert gøre det meget billigere.

Ha en fantastisk tur!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account